در دولت سیزدهم 2 میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور اضافه شد

به گزارش وبلاگ قطب نما، وزیر ورزش و جوانان گفت: از آغاز فعالیت های دولت سیزدهم تا به امروز 2 میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور اضافه شده است.

در دولت سیزدهم 2 میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور اضافه شد

سید حمید سجادی وزیر ورزش امشب در آیین افتتاح مجموعه ورزشی پلدختر با بیان اینکه دولت سیزدهم توانسته است تا به امروز 2 میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور اضافه کند، گفت: هنوز تکلیف زیادی بر گردن ماست و بایستی برای تکمیل مجموعه های ورزشی نیمه تمام هم کوشش کنیم و تعدادی از مجموعه ها و سالن هایی هم که احتیاج به بازسازی دارند درخصوص آن ها اقدامات لازم انجام گردد.

وی اضافه کرد: یکی از هنر های ورزش و جوانان نگهداری از مجموعه های ورزشی است که در این راستا باید کوشش کنیم سالن ها و مجموعه های ورزشی حفظ شده و ساعتی خالی از ورزشکار نباشند.

سجادی با بیان اینکه همه فعالیت های ما در ورزش و جوانان محدود به اماکن ورزشی نیست، اعلام کرد کرد: تکمیل اماکن ورزشی وظیفه وزارت ورزش و جوانان است.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص مجموعه ورزشی پلدختر، توضیح داد: باید این مجموعه مجهز به تارتان گردد تا احتیاج به چمن مصنوعی نباشد.

وی درخصوص رشته دو و میدانی، گفت: بعضی از دو ها روی پیست هشت خط و دو های میدانی هم شامل چهار رشته پرش و چهار رشته پرتاپ است.

وزیر ورزش و جوانان لرستان را پایگاه قوی دوومیدانی دانست و گفت: پیست دوومیدانی در کنار فوتبال باید هم مختص دو ها و هم میدانی ها باشد بنابراین پشت دروازه این مجموعه هم تارتان می گردد.

سجادی با اشاره به پورفرخ از قهرمانان لرستانی رشته دوومیدانی مطرح کرد: پورفرخ از قهرمانان و نام آوران رشته دوومیدانی شناخته شده در کشور بود.

سجادی با استان لرستان را منشا اتفاقات بسیار بزرگی در ورزش کشور دانست و اضافه کرد: امیدواریم منابعی فراهم گردد تا در بحث تجهیزات و امکانات و لوازم ورزشی استان لرستان به صورت ویژه دیده گردد.

وزیر ورزش و جوانان، توضیح داد: امیدواریم بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که در تمام کشور، استان ها و شهرستان هایی که بعضی کمبود ها و مسائل را دارند را دارند به صورت ویژه تامین اعتبار شوند.

وی با اشاره به انجام 134 بازدید از شهرستان های کشور تا به امروز، مطرح کرد: حدود 55 استان نیز بازدید شده و کمبود ها و مسائل حوزه ورزش مورد آنالیز قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری برای جوانان کشور در زمینه ورزش ایجاد کنیم.

وبلاگ قطب نما لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در دولت سیزدهم 2 میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دولت سیزدهم 2 میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید