سامسونگ به بادز هم رحم نکرد!، هوش مصنوعی این بار در گلکسی بادز، عکس

به گزارش وبلاگ قطب نما، سامسونگ قابلیت ترجمه زنده را به هدفون های خود افزود. این قابلیت از هوش مصنوعی نشئت می گیرد.

سامسونگ به بادز هم رحم نکرد!، هوش مصنوعی این بار در گلکسی بادز، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ قطب نما ، سامسونگ اعلام نموده است که هندزفری های گلکسی بادز 2 پرو و گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز FE اکنون به ویژگی ترجمه زنده تماس های صوتی مجهز شده اند.

بر اساس گزارش زومیت، سامسونگ در رویداد آنپکد 2024 سرویس هوش مصنوعی Galaxy AI را برای گوشی های سری گلکسی S24 به نمایش گذاشت و خاطرنشان کرد که بعضی از این ویژگی ها به تدریج ازطریق به روزرسانی های نرم افزاری، وارد محصولات قدیمی تر نیز خواهند شد. حالا این شرکت از ورود قابلیت ترجمه زنده به هدفون های بی سیم خود خبر داده است.

برای ویژگی های ترجمه زنده و تفسیر جمله، به اتصال اینترنت نیازی نیست و این مورد با گلکسی اس 24 نیز همخوانی دارد. بااین حال، سامسونگ افزوده است که اجرای این قابلیت ها نیازمند وجود تلفن های سری گلکسی اس 24 است.

ویژگی ترجمه زنده (Live Translation) امکان ترجمه هم زمان تماس ها را ازطریق گوشی سامسونگ فراهم می نماید؛ درحالی که کاربران ازطریق هندزفری سامسونگ مشغول مکالمه با طرف مقابل می شوند. طبق گفته سامسونگ، کاربران می توانند مستقیماً در میکروفون صحبت نمایند و صدای ترجمه شده آن ها ازطریق گوشی سری اس 24 می توان شنید. گلکسی بادز 2 پرو که جزو برترین هدفون های بی سیم است، صدای 24 بیتی Hi-Fi و صدای فراگیر 360 درجه تقویت شده و حذف نویز فعال (ANC) را دارد.

غول فناوری کره ای میخواهد ویژگی های Galaxy AI را وارد سری گلکسی S23 و دیگر دستگاه ها کند. تعیین نیست که گوشی های قدیمی برای استفاده از امکان ترجمه هم زمان، با گلکسی بادز سازگار خواهند بود یا خیر.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "سامسونگ به بادز هم رحم نکرد!، هوش مصنوعی این بار در گلکسی بادز، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به بادز هم رحم نکرد!، هوش مصنوعی این بار در گلکسی بادز، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید