سرپرست اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه ها منصوب شد

به گزارش وبلاگ قطب نما، رییس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی سرپرست اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دختر و پسر دانشگاه ها را منصوب کرد.

سرپرست اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه ها منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ قطب نما، طی حکمی از سوی هاشم داداش پور معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان، حشمت اله علی نژاد سرپرست دانشگاه مازندران به عنوان سرپرست عالی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور منصوب شد.

متن حکم انتصاب علی نژاد به این توضیح است:

جناب آقای علی نژاد

با اهدای سلام

احتراما، همانگونه که استحضار دارید اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با هدف ایجاد شور و نشاط و ایجاد انگیزه، تابستان امسال و به میزبانی آن دانشگاه برگزار می شود.

به این لحاظ با اغتنام فرصت و ابراز تشکر از پذیرش میزبانی و مسئولیت برگزاری این رویداد، جنابعالی به عنوان سرپرست عالی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور منصوب می شوید.

امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند متعال و بکارگیری نیرو های متعهد و کار آمد و بهره مندی موثر از امکانات استان شاهد برگزاری با شکوه و خاطره انگیز این دوره از المپیاد باشیم.

گفتنی است اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل دانشگاه و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با هدف ایجاد شور و نشاط و ایجاد انگیزه، تابستان امسال به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سرپرست اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه ها منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه ها منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید