سلوکی: اتفاقات خوبی برای هندبال بانوان در پیش است

به گزارش وبلاگ قطب نما، نایب رئیس بانوان هندبال کشورمان گفت: اتفاقات مهمی در حال رخ دادن است و قرار است چندی دیگر کلاس مربیگری درجه D جهانی را در تهران داشته باشیم.

سلوکی: اتفاقات خوبی برای هندبال بانوان در پیش است

الهام سلوکی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در گفت و گو با ،درباره عملکرد فدراسیون هندبال در بخش بانوان به خصوص در استان های مختلف کشور بیان داشت: اتفاقات خوبی در هندبال بانوان در حال رخ دادن است، قرار است به زودی دوره آموزش مربیگیری درجه چهارم جهانی را به میزبانی تهران داشته باشیم که این اتفاق بسیار مهم و با اهمیت است. خوشبختانه هیات های استانی بهتر و پی گیر تر از همواره کار ها را پی گیری می نمایند و در هندبال فعالیت می نمایند.

او درباره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان توضیح داد: پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بانوان هم اکنون در حال برگزاری است و بسیار پویاتر و جذاب تر از همواره پیگیری می گردد، 8 تیم در این رقابت ها حضور دارند و سطح نزدیکی هم دارند.

الهام سلوکی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در سرانجام و درباره حضور حامیان اقتصادی در هندبال گفت: حامیان اقتصادی خوبی بحث بانوان را پیگیری می نمایند، خوشبختانه در شهر های اصفهان، کازرون، تهران کیش و مشهد تیم های خوبی داریم که مجموعه های قدرتمندی آن ها را حمایت می نمایند، بعضی از آن ها در بخش آقایان هم حضور پر رنگ و فعالی دارند و می توانند به هندبال یاری زیادی داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سلوکی: اتفاقات خوبی برای هندبال بانوان در پیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلوکی: اتفاقات خوبی برای هندبال بانوان در پیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید