شرکت Caviar از آیفون 13 ضد گلوله رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ قطب نما، حدود یکسال پیش، برند لوکس Caviar از نسخه های اصلاح شده سری آیفون 12 رونمایی کرد که تمام ماژول های دوربین (جلو و عقب) را برای امنیت بیشتر کاربران حذف نموده بود. در حال حاضر این برند آماده عرضه نسخه نو 2.0 Stealth از آیفون 13 است که از پوشش ضد گلوله BR 2 کلاس 2 به وسیله شرکت NPO TCIT ساخته شده است. شرکت NPO TCIT یک برند متخصص است که در ساخت وسایل نقلیه زرهی و هلیکوپترهای جنگی تبحر دارد.

شرکت Caviar از آیفون 13 ضد گلوله رونمایی کرد

سری آیفون 13 پرو و پرو مکس 2.0 Stealth از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند که حتی می توانند در برابر شلیک گلوله سالم باقی بمانند و به کار کردن ادامه دهند. Caviar بعلاوه نسخه دیگری را معرفی کرد که از تیتانیوم بادوام ساخته شده و در برابر شلیک گلوله مقاوم است. گفتنی است که در این نسخه هر چهار سنسور دوربین روی گوشی دست نخورده قرار گرفته است.

مانند مدل های قبلی سری Stealth، این گوشی ها هم در تعداد محدود 99 عدد وارد بازار خواهند شد. شما می توانید بین آیفون 13 پرو یا پرو مکس 128 گیگابایتی تا 1 ترابایت حافظه بسته به احتیاج خود انتخاب کنید. ارزان ترین نسخه این مدل 6370 دلار است در حالی که نسخه پیشرفته آیفون 13 پرو مکس با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی 7980 دلار قیمت دارد. نکته جالب این گوشی های نسخه 2.0 Stealth این است که تا دو گلوله را دفع می نمایند، اما گلوله دوم گوشی را غیرقابل استفاده خواهد نمود.

شرکت Caviar به ساخت گوشی های هوشمند و لوازم جانبی لوکس و گران قیمت معروفیت دارد. این شرکت معمولا پس از معرفی گوشی های نو اپل نسخه های لوکس آن ها را با تزییناتی مانند طلا، چرم و گاهی حتی مرمر طراحی و فراوری می نماید. برای مثال می توان به مجموعه Tyrannophone اشاره نمود از که از طرح دندان واقعی دایناسور T-Rex با قدمت 80 میلیون ساله بهره می برد. مدل Tyrannophone آیفون 13 پرو از یک کامپوزیت سبک وزن حکاکی شده در قسمت پشتی و آلیاژ جواهرات با روکش طلایی بهره می برد. چشم دایناسور این طرح از کهربای واقعی ساخته شده و سر دایناسور سه بعدی فراوری شده از تیتانیوم، با پوشش مشکی PVD تزئین شده است.

در واقع به طور معین این گوشی، دایناسور تیرانوزاروس معروف به T-Rex را هدف قرار داده که 96 میلیون سال پیش به عنوان یک شکارچی قدرتمند بر کل سیاره زمین سلطنت نموده است. شرکت Caviar قطعه ای از دندان واقعی تیرانوسوروس 80 میلیون ساله را استفاده نموده تا دندان های بالایی T-Rex را به این شکل تزئین کند.

این شرکت لوکس بعلاوه مجموعه های دیگری از آیفون 13 دارد که به عنوان نمونه می توان به مدل های Monsterphone و Teradiamond اشاره نمود. آیفون 13 پرو مدل Monsterphone، از یک قاب مشکی با جنس تیتانیوم فراوری شده، که روکش PVD هم روی آن قرار گرفته است. این مدل گوشی با یک ماده کامپوزیتی مقاوم در برابر ضربه قرمز رنگ تزئین شده و طرح آن بسیار شبیه به زخم عمیق ناشی از چنگال یک شکارچی خطرناک است. شرکت Caviar، به تعداد 99 نسخه از این مدل را فراوری نموده که قیمت آن 7760 دلار آمریکا معین شده است.

طراحان شرکت Caviar یک نسخه محدود دیگر آیفون 13 پرو با نام Teradiamond را هم فراوری نموده اند. این گوشی ها که با حافظه یک ترابایتی به بازار عرضه می شوند، از یک قاب تیتانیومی مجلل که با 1024 الماس و 128 یاقوت در قسمت پشتی آن تزیین شده بهره می برند. این مدل از گوشی ها در تعداد محدود 18 نسخه و با قیمت 49240 دلار عرضه خواهند شد.

به تازگی شرکت Caviar با عرضه مجموعه Visionaries که شامل یک آیفون 13 پرو ویژه و مجسمه ای از ایلان ماسک است نشان داد که نیم نگاهی به آینده هم دارد. آیفون 13 پرو (مکس) مدل Tesla Electro، از قاب تیتانیوم و با پوشش PVD مشکی رنگی بهره می برد. این ترکیب با مواد کامپوزیت سفید رنگی که در برابر ضربه مقاوم است و پنل آلومینیومی که از بدنه یک تسلا تهیه شده و حکاکی هایی از ایلان ماسک و آرم تسلا دارد، تشکیل شده است.

بعلاوه مجسمه نیم تنه ایلان ماسک از قطعات فلزی یک تسلا مدل 3 که ذوب شده، ساخته شده است. این قطعات ذوب شده شامل کاپوت، درها و سایر پنل های خودرو می گردد. شرکت Caviar برای هر یک از این 27 مجسمه، قیمت 3220 دلاری را در نظر گرفته است. با این حساب باید دید در آینده این فراورینماینده لوکس از چه مجموعه های گران قیمتی از گوشی های هوشمند رونمایی خواهد نمود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شرکت Caviar از آیفون 13 ضد گلوله رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت Caviar از آیفون 13 ضد گلوله رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید