صیامی: نمی توانیم حدادی را با ژ3 به جنگ حریفان المپیکی بفرستیم، فدراسیون ما به صورت تیمی تصمیم می گیرد، نه فردی

به گزارش وبلاگ قطب نما، رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: احسان حدادی قرار است در المپیک با کسانی که به تانک مجهز هستند روبه رو گردد و نمی توان او را با ژ3 به جنگ آنها فرستاد.

صیامی: نمی توانیم حدادی را با ژ3 به جنگ حریفان المپیکی بفرستیم، فدراسیون ما به صورت تیمی تصمیم می گیرد، نه فردی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ قطب نما، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری که بعدازظهر امروز برگزار گردید، گفت: خیلی خوشحالیم که امروز می بینیم فدراسیون به صورت تیمی تصمیم می گیرد، نه فردی. همه کوشش می نمایند تا بهترین شرایط را فراهم نمایند و ظرفیت این رشته را به آگاهی مسئولان برسانیم. ما اقدامات زیادی در این مدت انجام داده ایم که یکی از آنها خرید پنج میلیارد تومان لوازم مورد احتیاج است، همچنین برای آمادگی ورزشکاران کوشش زیادی نموده ایم تا اردوهای خوبی را داشته باشند و این با یاری حامی فدراسیون بوده است. ما تا به امروز 79 ورزشکار را یاری نموده ایم تا اردو داشته باشند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی اضافه نمود: به دنبال برگزاری لیگ های پایه هستیم تا در این بخش شرایط خوبی را مهیا کنیم. به دنبال آن هستیم تا شرایطی مهیا گردد که در بازی های آسیایی آینده جزو رشته های پیشتاز باشیم و سپس به سمت پیروزیت در المپیک خواهیم رفت.

وی درباره هزینه های برگزاری مسابقات جام امام رضا(ع) گفت: فدراسیون هیچ هزینه ای ننموده و هزینه ها به عهده اسپانسر بوده است.

صیامی پیش بینی اش از کسب سهمیه برای المپیک را این طور اعلام کرد: دوره قبل که 10 سهمیه گرفتیم چه اتفاقی افتاد؟ این که ورزشکاران را ببریم و آنها حتی نتوانند رکوردهای خود را تکرار نمایند، ارزشی ندارد. ما به دنبال این هستیم که کسی ورودی بگیرد که در شأن جمهوری اسلامی ایران رقابت و کوشش کند، این که ورزشکاران را ببریم و یکی یکی حذف شوند، اتفاقی برای دوومیدانی نمی افتد، به هر حال پنج شش نفر شانس کسب ورودی داریم.

وی گفت: باید برنامه ریزی کنیم که ابتدا در آسیا پیروز شویم. برای پیروزیت در المپیک باید در استعدادیابی پیروز باشیم. کسب مدال در المپیک احتیاج به برنامه درازمدت دارد، البته از تک ستاره ها غافل نیستیم. اگر بخواهیم در المپیک مدال بگیریم، احتیاج به کار و برنامه جدی است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: در نشست با رئیس فدراسیون جهانی دو موضوع مورد بحث نهاده شد؛ یکی بحث کمی ورزشکاران است و باید در این بخش شرایط خوبی داشته باشیم. موضوع بعدی توجه جدی به بانوان است که برای ارتقای آن کوشش زیادی نموده ایم که حتی باعث شده است دختران در بعضی رشته ها از پسران جلو بیفتند.

صیامی درباره آخرین شرایط احسان حدادی که در آمریکا حضور دارد، گفت: من پدر دوومیدانی ایران هستم و نمی گردد ورزشکار پرافتخار را در نظر نگرفت. حدادی یک ورزشکار پرافتخار است و من خودم جلویش خبردار می ایستم. امروز همه باید به حدادی یاری کنیم تا با خاطره ای خوش دوومیدانی را کنار بگذارد. ما هزینه مربی و ماساژور و اسکانش را می دهیم و معتقد هستیم که باید از او و تفتیان حمایت گردد. ما به حدادی و امثال او مدیون هستیم و کوشش می کنیم از وی حمایت گردد. او در سرانجام دوران ورزشی است و باید کنار حدادی باشیم.

وی در این باره ادامه داد: حدادی فقط تمرین می نماید و ان شاءالله خبرهای مربوط به او از اواخر اردیبهشت که مسابقه خواهد داشت، بیرون می آید. او قرار است در المپیک با کسانی که به تانک مجهز هستند، روبه رو گردد و نمی توان حدادی را با ژ3 به جنگ آنها فرستاد. ما می خواهیم حدادی کنار سایر چهره های شاخص پرتاب دیسک قرار بگیرد. خیلی ها می گویند که تفتیان عاشق فرانسه است، اما این گونه نیست، حدادی هم این شرایط را دارد، حدادی همه کوشش خود را می نماید و انگیزه هم دارد، اما کارش در المپیک خیلی سخت است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره بازی های آسیایی 2022 که هدف گذاری فدراسیون است، توضیح داد: قول می دهیم که 24ساعته کوشش کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و ورزشکاران نیز تحت حمایت باشند و دغدغه نداشته باشند. این استعداد و ظرفیت برای پیروزیت در دوومیدانی وجود دارد.

صیامی با بیان اینکه برای دوره آینده رئیس فدراسیون نخواهد شد، درباره میزبانی مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع) گفت: ما شرایط سختی را برای این میزبانی تجربه کردیم، کوشش زیادی کردیم تا بتوانیم این رویداد را ساماندهی کنیم، اما قول دادیم که شرایط خوبی را مهیا کنیم. قرار است 600 تست رایگان از ورزشکاران گرفته گردد و اگر جواب تست منفی گردد، می توانند در مسابقات حضور داشته باشند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صیامی: نمی توانیم حدادی را با ژ3 به جنگ حریفان المپیکی بفرستیم، فدراسیون ما به صورت تیمی تصمیم می گیرد، نه فردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیامی: نمی توانیم حدادی را با ژ3 به جنگ حریفان المپیکی بفرستیم، فدراسیون ما به صورت تیمی تصمیم می گیرد، نه فردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید