عربستانی ها در پی انتقال پیرمرد افسانه ای فوتبال ، پیشنهاد عجیب به بازیکن 45 ساله!

به گزارش وبلاگ قطب نما، جان لوییجی بوفون 45ساله با پیشنهاد مالی خوبی از عربستان روبه رو شده است.

عربستانی ها در پی انتقال پیرمرد افسانه ای فوتبال ، پیشنهاد عجیب به بازیکن 45 ساله!

به گزارش وبلاگ قطب نما آنلاین، جان لوییجی بوفون، دروازه بان پارما، پیشنهاد بسیار خوبی از عربستان دریافت نموده است. باشگاهی که نامش فاش نشده به این دروازه بان 45ساله ایتالیایی پیشنهاد قرارداد تا سال 2025 با دستمزد 15 میلیون یورو در هر فصل داده است.

پارما فصل گذشته، در سری B چهارم شد و در پلی آف صعود به سری A برابر کالیاری باخت. بوفون 19 بازی در تمامی رقابت ها انجام داد و 24 گل دریافت کرد. پیش از این گزارش شده بود که این دروازه بان باسابقه به فکر انتها دادن به دوران حرفه ای فوتبالش است.

بر این اساس جان لوییجی بوفون باید در چند روز آینده تصمیم بگیرد. دروازه بان ایتالیایی در وهله نخست باید به این فکر کند که یک سال دیگر به بازی ادامه دهد یا دستکش هایش را آویزان کند. دروازه بان شماره یک پارما در یک قدمی بازنشستگی است و باید دید چه واکنشی به این پیشنهاد نشان خواهد داد.

دروازه بان سابق یوونتوس که پس از خداحافظی با بیانکونری تصمیم گرفت به پارما بازگردد، اشتیاق همیشگی خود را به فوتبال نشان داده است اما فصل گذشته به علت مصدومیت کمتر بازی کرد.

بوفون جام جهانی 2006 را با ایتالیا برد و جام های بی شماری را با یوونتوس به دست آورد اما هیچگاه در لیگ قهرمانان عنوانی به دست نیاورد یا توپ طلا را نگرفت. او سال 2006، تنها چند هفته پس از کسب بزرگ ترین جام فوتبال، با یووه به سری B سقوط کرد ولی در این تیم ماند و به بانوی پیر فوتبال اروپا وفادار ماند.

بوفون سه بار در فینال لیگ قهرمانان با یووه در سال های 2003، 2015 و 2017 باخت ولی با 10 قهرمانی در سری A دوران پرافتخاری را در تورین سپری کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عربستانی ها در پی انتقال پیرمرد افسانه ای فوتبال ، پیشنهاد عجیب به بازیکن 45 ساله!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستانی ها در پی انتقال پیرمرد افسانه ای فوتبال ، پیشنهاد عجیب به بازیکن 45 ساله!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید