عکس، رکورد بالاترین پرش رونالدو شکسته شد ، گل شگفت انگیز ستاره ای که پرواز کرد!

به گزارش وبلاگ قطب نما، ستاره سری آ پس از پرش 2.58 متر گلزنی کرد و بالاترین جهش کریستیانو رونالدو را پشت سر گذاشت.

عکس، رکورد بالاترین پرش رونالدو شکسته شد ، گل شگفت انگیز ستاره ای که پرواز کرد!

به گزارش وبلاگ قطب نما به نقل از sportskeeda، ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی در جریان پیروزی 3-0 تیمش مقابل اسپزیا در روز یکشنبه، رکورد بالاترین پرش کریستیانو رونالدو را شکست. او در این بازی با یک پرش 2/58 سانتی متری پیروز به گلزنی شد. در این بازی کویچا کواراتسخلیا یک پاس فرستاد و اوسیمن با یک پرش بلند گل زد تا پیروزی را برای رهبران سری آ رقم بزند.

شاگردان لوسیانو اسپالتی با این برد 13 امتیاز از اینترمیلان رده دومی پیش افتادند. آنها در حال حاضر پس از 21 بازی در این فصل لیگ 56 امتیاز در جدول دارند. نراتزوری پس از پیروزی در دربی میلان، 43 امتیاز از همین تعداد بازی کسب نموده است.

اوسیمن به غیر از زدن یک گل، به یک درخشش نیز در جریان جدال مقابل اسپزیا دست یافت و رکورد پرش رونالدو برای زدن ضربه سر را پشت سر گذاشت. ستاره پرتغالی زمانی که در دسامبر 2019 مقابل سمپدوریا برای یوونتوس گلزنی کرد، پرش 2.56 متری را ثبت کرد.

با این حال، اوسیمن نتوانست از رکورد فیکایو توموری در سری آ برای بالاترین پرش عبور کند. این مرد انگلیسی زمانی که در می 2021 برای میلان مقابل یوونتوس گلزنی کرد، 2.61 متر پرید.

اوسیمن بعلاوه در جایگاه دوم از نظر زدن گل با سر در پنج لیگ برتر اروپا در این فصل است و تا به امروز 5 گل با سر زده است. در همین حال، هری کین با هفت گل سر در جدول پیشتاز است.

ملی پوش نیجریه ای تا اینجای فصل برای ناپولی خوب بازی نموده است. او در 21 بازی برای تیم ایتالیایی 17 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است. فرم اوسیمن توجه تعدادی از باشگاه های مطرح اروپایی را به خود جلب نموده است و منچستریونایتد یکی از آنهایی است که در تابستان برای جذب این مهاجم اقدام می نماید.

  • سوپراسپرت های حسادت برانگیز رونالدو و نیمار | فوق ستاره ها در روز تولدشان چه خودروهایی سوار می شوند؟
  • درخواست عجیب در مورد مسی؛ همه باید برای او فداکاری کنید! | ستاره آرژانتینی می ماند؟
منبع: همشهری آنلاین

به "عکس، رکورد بالاترین پرش رونالدو شکسته شد ، گل شگفت انگیز ستاره ای که پرواز کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، رکورد بالاترین پرش رونالدو شکسته شد ، گل شگفت انگیز ستاره ای که پرواز کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید