فرهاد فخیم سلاح مخفی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی است؟

به گزارش وبلاگ قطب نما، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته در گفتگویی از فرهاد فخیم کاپیتان 36 ساله تیم فوتسال مس به اسم موثرترین بازیکن لیگ نام برد.

فرهاد فخیم سلاح مخفی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی است؟

ناظم الشریعه در حالی این اظهارنظر را داشته است که فخیم سال ها پیش از تیم ملی خداحافظی کرد و عملکرد درخشانش با مس در چند دوره گذشته که منجر به چهار قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر شده، توجهات را به خود جلب نموده است.

ادعای ناظم الشریعه درباره تاثیرگذاری فخیم احتمالاً مخالفی نخواهد داشت چرا که همه کارشناسان به نقش رهبری فخیم در تیم مس و جنگندگی اش برای رسیدن به قهرمانی در این سال ها معترف هستند.

در این شرایط، شاید بتوان این صحبت های سرمربی تیم ملی فوتسال را چراغ سبزی برای بازگشت فخیم به تیم ملی آن هم در سن 36 سالگی تلقی کرد.

استیو هریس خبرنگار فوتسال ژاپن که خبرها و رویدادهای فوتسال در سراسر جهان را به دقت زیر نظر دارد، در تبادل نظر با وبلاگ قطب نما بیان کرد که 36 سالگی سن زیادی برای فخیم و حضورش در تیم ملی نیست.

او بعلاوه با بازانتشار صحبت های ناظم الشریعه درباره کاپیتان مس نوشت: سرمربی ایران اشاره دارد که می توان فخیم را فراخواند. ناظم الشریعه از فرهاد فخیم بازیکن برجسته مس سونگون به اسم تاثیرگذارترین بازیکن لیگ نام برد. تعداد کمی مخالف این ادعا خواهند بود. آیا فخیم سلاح مخفی ایران -برای جام جهانی لیتوانی- خواهد بود؟

فرهاد فخیم سال 1392 از تیم ملی ایران خداحافظی کرد اما از آن موقع به عملکرد خوبش در لیگ ادامه داده است.

به گزارش وبلاگ قطب نما، اردوی تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی از دو روز پیش شروع شده است. ایران به اسم یکی از پنج نماینده قاره آسیا در جام جهانی حضور خواهد داشت که شهریور و مهر 1400 به میزبانی لیتوانی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرهاد فخیم سلاح مخفی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد فخیم سلاح مخفی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید