قیمت نینتندو سوییچ 2 ظاهرا 500 دلار خواهد بود

به گزارش وبلاگ قطب نما، در چند روز گذشته شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه به توسعه دهندگان بازی گفته شده است که انتظار کنسول نو نینتندو را در سال مالی جاری نداشته باشند. در پی آن گزارشی از هیدکی یاسودا (Hideki Yasuda)، تحلیلگر Toyo Securities، منتشر شد که پیش بینی می نماید جانشین سوییچ در نیمه اول سال 2025 عرضه خواهد شد.

قیمت نینتندو سوییچ 2 ظاهرا 500 دلار خواهد بود

بر اساس این دو مورد، می توان فرض کرد که پنجره انتشار کنسول تازه بین آوریل یعنی زمانی که سال مالی تازه شروع می گردد تا ژوئن 2025 باشد. این گزارش بعلاوه اشاره می نماید که نینتندو جانشین سوییچ را 499 دلار یا مقداری کمتر قیمت گذاری خواهد نمود که به طور بالقوه به علت ارزش ین در برابر دلار، خریداران ژاپنی را به دردسر خواهد انداخت. هرچند که این قیمت با توجه به دستی بودن دستگاه و قدرت ظاهرا نه چندان بالای آن برای هر خریداری چندان منطقی نیست.

در نهایت، یاسودا بیان نموده که جانشین یکی از پیروز ترین کنسول های نینتندو می تواند قدرت کمتری نسبت به پلی استیشن 4 پرو داشته باشد یا در برترین حالت در حد و میزان آن باشد. اگر بخواهیم از نظر ترافلاپس این کنسول را آنالیز کنیم، پلی استیشن 4 پرو 4.20 ترافلاپس قدرت دارد که با توجه به اینکه نینتندو معمولاً نوآوری را به قدرت خالص ارج می نهد، جای تعجب ندارد. با این حال، ممکن است مصرف کنندگان از این واقعیت که تقریبا 500 دلار برای کنسولی با قدرت کمتر از چیزی که در نوامبر 2016 منتشر شده است می پردازند، اندکی ناامید شوند.

طبق شایعات منتشر شده، تازهترین کنسول نینتندو از بازی های سوییچ پشتیبانی خواهد نمود و تغییراتی در کنترل ها خواهد داشت. با این حال بعضی می گویند که مهم ترین تغییر این کنسول، بهره برده از نمایشگری بزرگتر با رزولوشن 1080p است. در راستای دیگر اخبار نینتندو، جالب است بدانید که سوییچ نیز ظاهرا 143.42 میلیون دستگاه تا ژوئن امسال فروخته است و احتمالا به زودی از فروش پلی استیشن 2 عبور خواهد نمود.

منبع: Automaton

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت نینتندو سوییچ 2 ظاهرا 500 دلار خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نینتندو سوییچ 2 ظاهرا 500 دلار خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید