پاری سن ژرمن انتظار این حرکت را از ژاوی نداشت

به گزارش وبلاگ قطب نما، ژاوی سیمونز که محصول آموزشگاه فوتبال بارسلوناست، در سال 2019 این باشگاه را به مقصد پی اس جی ترک کرد، ولی دوران حضور او در پاریس سه سال بیشتر طول نکشید. ژاوی که می دانست در پی اس جی به او بازی نمی رسد، به پی اس وی آیندهوون پیوست و در فصل گذشته توانست عنوان آقای گلی لیگ هلند را به دست بیاورد. او بازیکن ثابت تیمش بود و توانست وارد لیست هلند برای جام جهانی نیز گردد و برای این تیم در قطر به میدان رفت.

پاری سن ژرمن انتظار این حرکت را از ژاوی نداشت

انتقال به آیندهوون فوتبال ژاوی را متحول کرد، ولی اخیرا رسانه های فرانسوی ادعا کردند که پی اس جی قصد بازگرداندن او را دارد. فاش شده که پاری سن ژرمن زمان فروش ژاوی سیمونز به آیندهوون، بندی را در قرارداد او گنجانده که اجازه می دهد این بازیکن را در ازای پرداخت 6 میلیون یورو پس بگیرد.

این بند قرارداد از اول تا آخر ماه جولای اعتبار دارد، اگرچه فعال شدن این بند با نظر نهایی خود ژاوی سیمونز امکان پذیر است و او باید راضی به برگشتن به پاریس باشد.

در همین رابطه امروز دی تلگراف نوشت که ژاوی برای بازگشت به پاریس تردید دارد و در مذاکرات اولیه با مدیران باشگاه گفته است که دوست دارد در آیندهوون بماند مگر اینکه مربی تازه پی اس جی که احتمالا لوئیس انریکه خواهد بود، به وی تضمین حضور در ترکیب ثابت را بدهد. از پنج روز دیگر پی اس جی به مدت یک ماه فرصت دارد تا ژاوی را برای بازگشت متقاعد کند و فعلا به نظر نمی رسد شانس بالایی برای این مهم داشته باشد.

منبع: فرارو

به "پاری سن ژرمن انتظار این حرکت را از ژاوی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن انتظار این حرکت را از ژاوی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید