پلی آف سرنوشت ساز است، همه تیم ها شانس برابری برای قهرمانی دارند

به گزارش وبلاگ قطب نما، پس از انتها مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر والیبال دور رفت پلی آف از روز سه شنبه آغاز می شود. تیم والیبال مقاومت شهداب در بازی نخست خود مقابل تیم مس رفسنجان، صف آرایی خواهد کرد.

پلی آف سرنوشت ساز است، همه تیم ها شانس برابری برای قهرمانی دارند

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم مقاومت شهداب در گفتگو با وبلاگ قطب نما، درباره انتها دور گروهی این رقابت ها و شرایط تیمش گفت: مجموع تیم پیروز عمل کرد و در نیم فصل دوم از 13 بازی 12 پیروزی کسب کردیم. شاید سخت ترین قرعه ممکن را داشتیم و چیزی حدود 11 هزار و 581 کیلومتر مسافت را طی کردیم. 8 بازی بیرون از خانه و 5 بازی میزبان بودیم. مرحله سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی اضافه نمود: دو برابر دور رفت در دور برگشت پیروزی به دست آوردیم و تقریباً به اهدافمان رسیدیم. از نظر فنی روی نقاط ضعفمان مثل دفاع روی توپ، اشتباهات بازیکنان و توپ های برگشتی کار کردیم و پیشرفت حاصل شد. از نظر امتیاز نیز از 17 امتیاز دور رفت به 33 امتیاز دور برگشت رسیدیم. مجموعه تیم در بخش مدیریتی، بازیکنان و کادر فنی به اهداف ترسیم شده دست یافتیم.

طلوع کیان شرح داد: در نیم فصل دوم با توجه به تعداد پیروزی و امتیازات کسب شده قهرمان نیم فصل دوم شدیم اما ادامه مسابقات در مرحله پلی آف، حذفی می باشد. شانس تمامی تیم ها یکسان است. رقابت ها به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود و هیچ تیمی امتیاز میزبانی ندارد. رده بندی مرحله گروهی حریفان را معین کرد. برای بازی در پلی آف و حریفمان برنامه ریزی معینی داریم. لحظه ها در مرحله پلی آف سرنوشت ساز است. هدفمان در این مرحله صعود به جمع چهار تیم برتر می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پلی آف سرنوشت ساز است، همه تیم ها شانس برابری برای قهرمانی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی آف سرنوشت ساز است، همه تیم ها شانس برابری برای قهرمانی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید