گزارش رفتار سفر ایرانیان در تابستان و پاییز 99

به گزارش وبلاگ قطب نما، با شیوع ویروس کرونا گردشگری به عنوان یکی از آسیب پذیرترین صنایع دنیا در برابر این پاندمی شناخته شد. معادلات و الگوهای سفر تغییرکردند و رفتارهای جدیدی از سوی ارائه دهندگان خدمات گردشگری و مسافران شکل گرفت و امروز پس از گذشت بیش از 8 ماه از شیوع این ویروس در ایران، شاهد رفتارهای جدیدی در این بازار هستیم.

گزارش رفتار سفر ایرانیان در تابستان و پاییز 99

شرکت سفرهای وبلاگ قطب نما این مطالعه را در راستای شناسایی رفتار سفر ایرانیان در تابستان 99 و پیش بینی برنامه سفر در پاییز 99 برنامه ریزی و اجرا کرده است. پرسشنامه شامل پرسش های جمعیت شناختی، رفتار سفر ایرانیان، شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی و دیگر مشخصه های شناسایی رفتار سفر آنان در تابستان و برنامه سفرشان در پاییز 99 است.

هدف شرکت سفرهای وبلاگ قطب نما از انتشار این گزارش ایجاد بینشی جامع از رفتار سفر ایرانیان در دوران پاندمی برای فعالان حوزه گردشگری کشور است؛ از شما دعوت می کنیم تا این گزارش را مطالعه کنید و با علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

برای دریافت نسخه کامل گزارش رفتار سفر ایرانیان روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود نسخه کامل گزارش

لازم به ذکر است هدف وبلاگ قطب نما از انتشار این گزارش به هیچ وجه، دعوت و یا ترغیب جامعه به سفر نیست؛ همچنان از شما می خواهیم با محدود کردن برنامه سفرتان به سفرهای ضروری، به قطع شدن زنجیره شیوع کرونا کمک کنید.

منبع: علی بابا

به "گزارش رفتار سفر ایرانیان در تابستان و پاییز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش رفتار سفر ایرانیان در تابستان و پاییز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید