راهنمای سفر به اوزاکا ، برترین فصل برای سفر کدام است

به گزارش وبلاگ قطب نما، شهر اوزاکا مرکز استان اوزاکا در کشور ژاپن می باشد که این استان در ناحیه کانسکای و در جزیره هونشو واقع شده است. مانند بسیاری از شهرهای ژاپن، آب و هوای اوزاکا همواره با برنامه های سفر همکاری نمی کند. براساس راهنمای سفر به اوزاکا برحسب ماه های سال، برترین زمان برای بازدید از این شهر در پاییز (اکتبر/نوامبر) یا در بهار (آوریل/مه) است. در هر دو فصل بهار و پاییز، درجه حرارت در اوزاکا معتدل تر از فصول تابستان یا زمستان می باشد.

راهنمای سفر به اوزاکا ، برترین فصل برای سفر کدام است

برای شرکت در تور ژاپن با آژانس وبلاگ قطب نما تماس بگیرید.

سفر به اوزاکا در فصل بهار

در اوزاکا فصل بهار از مارس (اسفند) تا می (اردیبهشت) است. بهار شاید دوست داشتنی ترین فصل سال در اوزاکا به شمار آید. در بهار، دمای سرد زمستان جای خود را به روزهای معتدل آفتابی می دهد. در انتها ماه مارس و اوایل آوریل، اولین شکوفه های گیلاس را در اوزاکا می بینیم. این فصل به وسیله اهالی اوزاکا گرامی داشته می گردد. زیرا افسردگی زمستانی آن ها رفع شده است و از زندگی نو بهاری در سراسر شهر لذت می برند.

معبد سنسوجی | قدیمی ترین معبد توکیو

در راهنمای سفر به اوزاکا برحسب ماه های سال، به شما توصیه می گردد اگر بهار را برای سفر به این شهر انتخاب نموده اید، برای گرم ماندن یک ژاکت نرم و گرم به همراه داشته باشید. حتی با افزایش دما از زمستان، همچنان دمای روز تا اواسط بهار پایین و کمی سرد خواهد بود.

بهترین کارها برای انجام در اوزاکا در بهار

اوزاکا یکی از مقاصد اصلی توریستی ژاپن است که به راحتی با قطار از توکیو و هاکاتا قابل دسترسی می باشد. در راهنمای سفر به اوزاکا برحسب ماه های سال به شما توصیه می گردد در فصل بهار با انجام کارهای زیر سفر خود را سپری کنید:

  1. شرکت در مراسم هانامی به منظور مشاهده گل ها.
  2. مشاهده ستارگان زیر آسمان شب.
  3. بازدید از مزرعه چای سبز.
  4. رفتن به باغ ها برای چیدن توت فرنگی

بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن | 5 جاذبه دیدنی ژاپن

سفر به اوزاکا در فصل تابستان

تابستان در اوزاکا از ژوئن (خرداد) تا آگوست (مرداد) است. با نزدیک شدن به تابستان، دمای هوا در این شهر آغاز به گرم شدن می نماید. به طورکلی تابستان اوزاکا گرم و مرطوب می باشد. بدترین باران های تابستانی بین اواسط ژوئن و اواخر جولای می بارد. با گرمای هوا، برای خنک ماندن باید لباس سبک بپوشید. شلوارهای کوتاه یا شلوارهای مسافرتی سبک و قابل تنفس ایده خوبی هستند. در راهنمای سفر به اوزاکا برحسب ماه های سال، به شما توصیه می گردد برای سفرهای یک روزه یا برای مواقع اضطراری، یک ژاکت ضد آب سبک وزن را در کوله پشتی خود قرار دهید.

بهترین کارها برای انجام در اوزاکا در تابستان

در راهنمای سفر به اوزاکا برحسب ماه های سال، برای استفاده بهینه از سفر خود به این شهر در تعطیلات تابستانی، به شما پیشنهاد می گردد فعالیت های زیر را امتحان کنید:

  1. بازدید از بهترین سواحل ژاپن و شرکت در مراسمی به نام اومی بیکاری.
  2. شرکت در جشنواره های موسیقی.
  3. بازدید از پارک های موضوعی.
  4. امتحان کردن غذای تابستانی.

سفر به اوزاکا در فصل پاییز

پاییز در اوزاکا از سپتامبر (شهریور) تا نوامبر (آبان) است. علاوه بر فصل بهار، پاییز نیز بهترین زمان سال برای سفر به اوزاکا می باشد. در اوایل پاییز دمای هوا گرم است و شما از روزهای دلپذیر با آسمان آفتابی لذت خواهید برد. در ماه اکتبر با خنک شدن هوا، و تغییر رنگ برگ ها، منظره ها کلاسیک را در سرتاسر شهر می بینید. در اوایل پاییز، اغلب لباس های معمول تابستانی خود را می توانید بهره ببرید.

در راهنمای سفر به اوزاکا برحسب ماه های سال به علت کاهش دمای هوا به شما توصیه می گردد که یک ژاکت نرم و گرم همراه خود داشته باشید تا شما را گرم نگه دارد. سپتامبر دومین ماه پرباران سال است، بنابراین برای خشک ماندن باید یک کت بارانی بپوشید.

بهترین کارها برای انجام در اوزاکا در پاییز

اوزاکا در پاییز منحصربه فرد است و موارد زیر بهترین کارهایی می باشد که می توانید در اوزاکا در پاییز انجام دهید:

  1. شرکت در جشنواره پاییزی معبد سومیوشی تایشا.
  2. شرکت در جشنواره پایکوبی یائو کاواچی اوندو.
  3. شرکت در جشنواره شکرگذاری هیرائوکا-جینجا.
  4. بازدید از قلعه اوزاکا.
  5. بازدید از معبد کاتسو.
  6. شرکت در جشنواره دخترانه رامن.

سفر به اوزاکا در فصل زمستان

زمستان در اوزاکا از دسامبر (آذر) تا فوریه (بهمن) است. اگرچه غریزه شما به شما می گوید که در زمستان از ژاپن دور بمانید، اما اوزاکا در مقایسه با سایر شهرهای ژاپن مانند ساپورو چندان سرد نیست. بارش برف در اوزاکا به ندرت اتفاق می افتد، اگرچه دما گاهی به زیر صفر می رسد. به طورکلی آب و هوای این شهر در اغلب ماه های سال معتدل است و تفاوت دمای فصلی در اوزاکا بسیار زیاد نیست.

زمستان خشک ترین زمان سال با آسمان های آفتابی فراوان است. در راهنمای سفر به اوزاکا برحسب ماه های سال به شما توصیه می گردد علاوه بر لباس معمول مسافرتی، چند لباس گرم نیز همراه خود داشته باشید. یک ژاکت گرم به همراه یک کلاه زمستانی، شال گردن و یک جفت دستکش یک ایده هوشمندانه برای فعالیت در فضای باز در این فصل می باشد.

بهترین کارها برای انجام در اوزاکا در زمستان

اوزاکا به عنوان آشپزخانه ژاپن نیز شناخته می گردد و فرهنگ غذایی خاصی را در اینجا خواهید یافت. در راهنمای سفر به اوزاکا برحسب ماه های سال، بسیاری از رویدادهای هیجان انگیز که فقط در زمستان در این شهر وجود دارد، معرفی شده اند که شامل موارد زیر می شوند:

  1. بازدید از قلعه نور اوزاکا.
  2. بازدید از Universal Studios ژاپن.
  3. شرکت در جشن سال نو ژاپنی.
  4. حمام و استراحت در چشمه های آب گرم انسن.
  5. اسکیت روی یخ.
  6. تماشای نمایش نوری در اوزاکا هیکاری رنسانس.
  7. بازدید از بازار کریسمس به سبک آلمانی.
  8. امتحان کردن غذاهای محلی اوزاکا.
  9. بازدید از آکواریوم اوزاکا Kaiyukan
  10. بازدید از مرکز خرید آبنو هاروکاس در اوزاکا.

جمع بندی

اوزاکا مکانی سرگرم کننده و دلپذیر برای بازدید است. براساس راهنمای سفر به اوزاکا برحسب ماه های سال آوریل یکی از زیباترین ماه های سال برای سفر به اوزاکا می باشد. زیرا در انتها ماه مارس اولین نشانه های شکوفه های گیلاس را در این شهر مشاهده می کنیم که شکوفه ها در اوایل آوریل به اوج خود می رسند. اگر نمی توانید در آوریل به اوزاکا بروید، بازدید از این شهر در فصل پاییز و در ماه نوامبر بهترین گزینه بعدی برای شما است.

منبع: ژیوار

به "راهنمای سفر به اوزاکا ، برترین فصل برای سفر کدام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به اوزاکا ، برترین فصل برای سفر کدام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید