گزارش نیویورک تایمز درباره روابط عاطفی متعدد بوریس جانسون!

به گزارش وبلاگ قطب نما، خبرنگاران : دنیای اقتصاد گزارش روزنامه نیویورک تایمز درباره روابط عاطفی نخست وزیر بریتانیا را منتشر نموده است.

گزارش نیویورک تایمز درباره روابط عاطفی متعدد بوریس جانسون!

به گزارش وبلاگ قطب نما در این گزارش آمده است: بوریس جانسون دزدکی ازدواج کرد و لحظه انتشار خبر، همگان شگفت زده شدند. این ازدواج در شرایطی صورت گرفت که او متهم به داشتن ارتباطات فراوان خارج از ازدواج های رسمی است. او که اجدادش از تبار عثمانی است، در این راه همچون اجدادش عمل نموده است، به گونه ای که بعضی حتی نمی دانند وی به راستی صاحب چند فرزند است.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، ازدواج بی سر و صدا و پنهانی بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا و کری سیموندز نامزدش همه را شگفت زده کرد. حتی دفتر رئیس دولت نیز از برنامه عروسی این دو آگاهی نداشته است. سخنگوی حکومت بریتانیا بعد از ظهر روز یکشنبه، گفت: بوریس جانسون نخست وزیر کشور و کری سیموندز عصر دیروز در یک مراسم کوچک در کلیسای وست مینستر ازدواج کردند. در ادامه آمده است که این زوج در تابستان آینده با خانواده و دوستان شان ازدواج شان را در مراسمی جشن می گیرند.

روزنامه های بریتانیایی دی سان و مایل اف ساندی اعلام کردند که فقط حدود 30 مهمان در این مراسم شرکت نموده بودند. گفته شده که این رسانه ها در آخرین لحظه دعوت شده بودند. به دلیل محدودیت های ویروس کرونا در بریتانیا، حداکثر 30 نفر می توانند در مراسم عروسی شرکت نمایند.

اندکی پس از نشر این خبر، اولین پیغام های تبریک به سوی نخست وزیر بریتانیا روانه شدند. آرلین فوستر، وزیر ارشد ایرلند شمالی، در توییتر خود نوشت: تبریک و تمنیات قلبی من برای بوریس جانسون و کری سیموندز به خاطر عروسی شان.

نخست وزیر 56 ساله بریتانیا و معشوقه اش که رئیس امور ارتباطات سابق حزب محافظه کار و 33 ساله است، در اواخر سال 2019 نامزد شدند. پسر آنها ویلفرد در آوریل سال 2020 به دنیا آمد. طبق گزارش روزنامه بریتانیایی دی سان، مراسم ازدواج جانسون و سیموندز را همان کشیشی انجام داد که ویلفرد پسرشان را غسل تعمید داده بود. پسر کوچک آنها نیز در جمع مهمانان مراسم ازدواج بود.

جانسون قبلا دو بار ازدواج نموده بود. ازدواج دوم وی با مارینا ویلر وکیل بود که چهار فرزند دارند. او در سال 2018 هنگامی که رابطه اش با سیموندز با 23 سال تفاوت سنی افشا شد، از مارینا ویلر جدا شد. هر چند بوریس جانسون پیش تر دو بار ازدواج نموده بود، اما اگر ازدواج های قبلی خارج از کلیسای کاتولیک رم اجرا شده باشد، این کلیسا اجازه ازدواج مجدد را به افراد مطلقه می دهد.

بوریس جانسون توسط مادرش به عنوان یک کاتولیک غسل تعمید یافت، در حالی که در مدرسه شبانه روزی به آیین آنگلیکان روی آورد. جانسون با خانم سیموندز که یک کاتولیک و مدیر ارتباطات سابق حزب محافظه کار بود، در حالی وارد رابطه شد که در آن موقع در حال زندگی با همسر دومش، مارینا ویلر بود. این در حالی است که نخست وزیر بریتانیا دارای یک دختر متولد سال 2009 از یک رابطه دیگرش است. جانسون تا به امروز در خصوص این کودک که خارج از رابطه زناشویی به جهان آمده، اظهارنظری ننموده است. او همچنین در خصوص اینکه چند فرزند از دیگر رابطه های احتمالی دیگرش دارد، سخنی به میان نیاورده است. جانسون و سیموندز نیز رابطه خود را یک ماه پس از اینکه بریتانیا از اتحادیه اروپا جدا شد، شروع کردند اما سیموندز در فوریه 2020، یک ماهه فرزند خود را باردار بوده است. این اخبار در شرایطی منتشر شد که عملکرد بوریس جانسون به خاطر بی اخلاقی ها و همچنین مبارزه ضعیفش با کرونا، به شدت مورد انتقاد بود اما زمانی که وی خود دچار بیماری کرونا شد و حتی با مرگ دست و پنجه نرم کرد، وی در صندلی یک قربانی نهاده شد و بعد از سلامتش نیز موضوع به فراموشی سپرده شد. در این شرایط جانسون تنها دومین نخست وزیر بریتانیا است که در دوران نخست وزیری اش ازدواج کرد. بار آخر نخست وزیر اسبق بریتانیا، رابرت جنکینسون، در سال 1822 در جریان نخست وزیری اش ازدواج نموده بود.

منبع: اقتصادنیوز

به "گزارش نیویورک تایمز درباره روابط عاطفی متعدد بوریس جانسون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش نیویورک تایمز درباره روابط عاطفی متعدد بوریس جانسون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید