یورو 2020، شوچنکو: گل سوم هلند حاصل اشتباه خودمان بود، از بازیکنانم تشکر می کنم

به گزارش وبلاگ قطب نما، سرمربی تیم ملی اوکراین با وجود شکست شاگردانش در نخستین بازی خود در مرحله گروهی یورو 2020، از آنها تمجید و تأکید کرد که باخت آنها به خاطر تصمیمی اشتباه در صحنه گل آخر حریف بوده است.

یورو 2020، شوچنکو: گل سوم هلند حاصل اشتباه خودمان بود، از بازیکنانم تشکر می کنم

به گزارش وبلاگ قطب نما، آندری شوچنکو سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین پس از شکست 3 بر 2 شاگردانش در آمستردام برابر تیم ملی هلند در دومین بازی از گروه C رقابت های یورو 2020، به وبلاگ قطب نما گفت: بازی، یک بازی بسیار سریع و جالب را با کلی فرصت گلزنی برای هر دو تیم بود. من مایلم از بازیکنانم به خاطر واکنش خوب شان نشان دادند تشکر کنم به خصوص بعد از آن که گل دوم را دریافت کردیم. ممکن بود بعد از خوردن همان گل بازی را رها و قبول کنیم که بازنده میدان هستیم اما اینگونه نبود و بازیکنان ما برای جبران گل های خورده تلاش کردند.

ستاره سابق تیم ملی اوکراین و باشگاه میلان افزود: به جای تسلیم شدن ما انرژی لازم برای تغییر دادن فرایند بازی را پیدا و شروع به حمله کردیم. با ایجاد تغییر در سیستم بازی مان، به آن توازن بخشیدیم و پس از آن بود که تیم نمایشی بسیار خوب از قدرت واقعی اش ارائه کرد. با این حال ما واقعاً ناراحتیم چون وقتی که شما شانس خوبی برای کسب تساوی دارید و آن را با ارتکاب یک اشتباه از دست می دهید کام تان تلخ می شود. گل سومی که خوردیم حاصل اشتباه خودمان بود. روی آن توپ باید تصمیمی متفاوت می گرفتیم. با این حال من فکر می کنم که بازیکنانم شخصیت شان را نشان دادند و با تمام انرژی شان بازی کردند.

تیم ملی اوکراین روز پنجشنبه هفته جاری در دومین دور از بازی های گروه C برابر مقدونیه قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یورو 2020، شوچنکو: گل سوم هلند حاصل اشتباه خودمان بود، از بازیکنانم تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، شوچنکو: گل سوم هلند حاصل اشتباه خودمان بود، از بازیکنانم تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید