2 هزار تخت به تعداد تخت های اقامتی آذربایجان غربی افزوده می گردد

به گزارش وبلاگ قطب نما، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: با افتتاح 60 طرح در حال ساخت 2 هزار فرصت شغلی در سطح استان ایجاد می گردد.

2 هزار تخت به تعداد تخت های اقامتی آذربایجان غربی افزوده می گردد

جلیل جباری اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی این 60 پروژه بالای 50 درصد بوده و با بهره برداری از آن 2000 تخت به تعداد تخت های اقامتی استان اضافه نموده می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با اشاره به طرح های اولویت دار استان اضافه نمود: از جمله این طرح ها می توان به احیای حجرات مسجد جامع ارومیه اشاره نمود که تا به امروز احیای حجرات ضلع شرقی آن به خاتمه رسیده و احیای سایر حجرات نیز در دست اقدام است.

وی راه اندازی باغ موزه در فضای هشت هکتاری اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه را یکی دیگر از این طرح ها برشمرد و ادامه داد: در صورت مشارکت و همکاری قرارگاه شمال غرب ارتش در نظر است چندین موزه از جمله موزه نظامی، تاریخی و فرهنگی در این مجموعه ایجاد گردد که امسال نیز 120 میلیارد ریال اعتبار برای آن مصوب شده است.

جباری گفت: احداث سایت موزه چالدران در فضای پنج هکتاری نیز یکی دیگر از طرح های مهم اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده که عملیات اجرایی آن در امسال شروع شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی توضیح داد: بخش هایی از جمله راه اندازی باغ رشادت، باغ مقابر، باغ سرو و ... در این سایت موزه در نظر گرفته شده و امسال در سفر رئیس جمهور به استان 120 میلیارد ریال اعتبار برای این مجموعه مصوب شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه شمش تبریزی خوی عنوان نمود: این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی 50 درصدی داشته که در صورت تخصیص به موقع اعتبارات ساخت آن تسریع می یابد.

جباری با بیان اینکه 42 دهنه آب گرم در استان وجود دارد، گفت: بسته سرمایه گذاری در این مجموعه ها تهیه شده است و از سرمایه گذاری در آب های گرم استان حمایت می گردد.

وبلاگ قطب نما آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "2 هزار تخت به تعداد تخت های اقامتی آذربایجان غربی افزوده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هزار تخت به تعداد تخت های اقامتی آذربایجان غربی افزوده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید