استارتاپ

موسس کاوازاکی چه کسی است؟، عکس

کاوازاکی از اوایل دهه 1950 در بازار موتورسیکلت حضور داشت و اولین موتورهای خود را در سال 1953 تولید کرد.

27 اسفند 1402

رویداد آنلاین نوآوری در کارتخوان های اندرویدی فناپ تک، 16 اسفندماه جاری برگزار می گردد

رویداد InnoPos با موضوع نوآوری در کارتخوان های اندرویدی فناپ تک، روز چهارشنبه 16 اسفندماه، از ساعت 10:00 تا 13:00 و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

10 اسفند 1402

آمار وحشتناک مدیر یک استارت آپ از اندازه مهاجرت نیروهایش

سال جاری 25 درصد کارمندان ما مهاجرت کردند. یاسمن پریشان؛ مدیر ارشد منابع انسانی دیجی کالا این خبر را اعلام نموده است.

8 اسفند 1401

#فیروزکوه، توراهه

جاده همواره زیباست چه بی هدف به دلش بزنید؛ چه وقتی که برای رسیدن به جایی با آن هم مسیر شوید... این زیبایی برایتان مجذوب کننده تر خواهد شد اگر، برای هدفی که همواره دغدغه ات بوده، جاده را پیش بگیرید.

21 دی 1401

عینک هوشمند فوکال به روزرسانی شد ، از جستجوی موسیقی تا آنالیز ایمیل

استارتاپ فوکال که زیرمجموعه ای است از شرکت نورث اعلام نموده که یک به روزرسانی ویژه برای عینک های هوشمند خود ارائه نموده است. این عینک های هوشمند رقیبی جدی برای عینک هوشمند گوگل و اینتل محسوب می گردد.

26 آذر 1401

کمتر از 5 سال دیگر دانش بنیان ها بزرگترین مشتریان بانک ها می شوند

به گزارش خبرنگاران، دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی امروز در نشست هماهنگی اجرایی بند ب تبصره 16 قانون بودجه 1401 کشور که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید گفت :10-15 سال گذشته خبری از اقتصاد دانش بنیان، حمایت های مالی، منابع و سیاست گذاری های بر...

22 آبان 1401

آینده مشاغل در دستان تکنولوژی هوشمند

پلتفرم هوشمند استعدادیابی این شرکت، رویکردی داده محور برای حل مسائل و پیچیدگی های مربوط به مدیریت استعداد ها دارد. امروزه این پلتفرم در شرکت های مختلف و بزرگی از جمله شرکت مخابراتی ودافون هم به کار گرفته می گردد.

31 مرداد 1401

پاسخ کرونایی دولت روحانی به تخریب های شش ونیم ساله

هیچ کس، حتی دولت، منکر بعضی مسائل نیست و هیچ وجدان منصفی این کمبودها را به ناکارآمدی ربط نمی دهد اما کرونا نشان داد چقدر دولت در شش و نیم سال گذشته زیرساخت ها را مستحکم نموده که در بحران جهانی کرونا، ایران با مسائل کمتری روبرو است.

3 خرداد 1399