بختیاری زاده: سپاهان با هر شرایطی قابل احترام است، بازی فردا فینال لیگ است

به گزارش وبلاگ قطب نما، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: خوشبختانه بازیکنان شرایط را درک می نمایند و می دانند که بازی با سپاهان چقدر برای ما اهمیت دارد و به نوعی فینال مسابقات لیگ است.

بختیاری زاده: سپاهان با هر شرایطی قابل احترام است، بازی فردا فینال لیگ است

به گزارش وبلاگ قطب نما از اصفهان ، سهراب بختیاری زاده در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال گفت: در هفته جاری تمرینات خوبی انجام داده و خوشبختانه شرایط مناسبی برای ملاقات با سپاهان داریم.

وی اضافه نمود: در بازی با استقلال همه دیدند که می توانستیم این تیم را شکست دهیم و شرایط به گونه ای بود که متاسفانه آن بازی مساوی تمام شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان شرایط را درک می نمایند و می دانند که بازی با سپاهان چقدر برای ما اهمیت دارد و به نوعی فینال مسابقات لیگ است و با شکست سپاهان می توانیم شانس بسیار زیادی برای کسب سهمیه آسیایی برای خود قائل باشیم.

بختیاری زاده درباره ارزیابی خود از شرایط سپاهان با توجه به استعفای امیر قلعه نویی از سرمربی گری این تیم گفت: اگر انصاف را رعایت کنیم باید بگویم که سپاهان تحت هر شرایطی تیم بسیار قابل احترامی است و این اتفاقات ممکن است برای هر تیمی رخ دهد؛ البته جدایی امیر قلعه نویی چیزی از ارزش های ایشان و تیم سپاهان کم نمی نماید، چون سپاهان همیشه و به خصوص در اصفهان فوتبال خوبی بازی می نماید.

وی اعلام کرد: باید یادمان باشد که سپاهان شرایطی دارد که می خواهد از بازی فردا به عنوان یک فرصت استفاده کند و مهم تر از این تفکر، انگیزه ای است که بازیکنان ما دارند و امیدوارم فردا بتوانیم با ارائه یک بازی قدرتمند و هوشمندانه بیشترین امتیاز را کسب کنیم .

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره غایبان تیمش برای ملاقات فردا توضیح داد: همیشه گفته ام درباره محرومان، مصدومان و بازیکنانی که نمی توانند بازی نمایند صحبت نمی کنم و چیزی که برای ما مهم است داشتن تیمی پرقدرت با اعضای همدل است و اگر بازیکنی غایب است، بازیکن جایگزین باید به خوبی جای او را پر کند و با تمام وجود در خدمت تیم باشد.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بختیاری زاده: سپاهان با هر شرایطی قابل احترام است، بازی فردا فینال لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده: سپاهان با هر شرایطی قابل احترام است، بازی فردا فینال لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید