جنگ لواندوفسکی و بنزما برای کسب توپ طلا

به گزارش وبلاگ قطب نما، خبرگزاری خبرنگاران- روبرت لواندوفسکی مهاجم 33 ساله بایرن مونیخ در فصل 20-2019 به تمام دستاوردهای تیمی ممکن رسید و سه آقای گلی را هم تجربه کرد اما مراسم اهدای توپ طلا در سال 2020 به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

جنگ لواندوفسکی و بنزما برای کسب توپ طلا

به گزارش وبلاگ قطب نما، روبرت لواندوفسکی که به زعم تمام کارشناسان و طرفداران باید برنده توپ طلای 2020 می شد، دستش از کسب این جایزه کوتاه ماند اما برای توپ طلای 2021 هم شانس بالایی دارد. این در حالی است شایعاتی مطرح شده که توپ طلای 2020 همراه با جایزه سال 2021 اهدا می گردد. لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن در مصاحبه با مارکا درباره شانسش برای کسب توپ طلا گفت: همه دیده اند که من چه کارهایی انجام داده ام و می دهم. می توانم برنده توپ طلا شوم؟ نتایج من می توانند به این سوال پاسخ دهند چون دستاوردهای من در دو سال گذشته نه تنها برای شخص خودم بلکه برای هر بازیکنی در تاریخ فوتبال می توانست بسیار بزرگ و ارزشمند باشد.

من شانس بردن توپ طلا را دارم. این را نشان داده که ملیت در این راه مهم نیست و اهمیتی ندارد چه مسیری را طی کنید. من نشان داده ام با وجود سختی های بسیار در شروع راه فوتبالم، می توان پیروز شد. از 27 سالگی برای دوران پسا بازنشستگی آماده می شوم. در حال حاضر نمی دانم که مربی خواهم شد یا خیر اما پس از دو یا سه سال از بازنشستگی ام، دل تنگ رختکن و فوتبال خواهم شد. گواردیولا به من آموخت فوتبال را از دیدگاهی دیگر ببینم. پس از تجربه کار با گواردیولا، حالا فوتبال را به شکل متفاوتی می بینم. وقتی با گواردیولا صحبت کردم او به من گفت نمی توانم به تو یاری کنم تا مهاجم بهتری شوی چون خیلی خوب هستی اما می توانم به تیم یاری کنم تا توپ را به محوطه جریمه برساند و تو در آن صورت می دانی چه کاری را به چه صورتی انجام دهی.

روبرت لواندوفسکی طی فصول اخیر یکی از آماده ترین بازیکنان دنیای فوتبال بوده و به جرأت می توان از او به عنوان مهمترین رکن پیروزیت بایرن مونیخ در سال های گذشته یاد کرد. ستاره لهستانی فصل پیش آمار خیره کننده 41 گل زده در یک فصل بوندسلیگا را از خود به ثبت رسانده و رکورد گرد مولر افسانه ای را شکست. او بعلاوه چندی پیش جایزه کفش طلای خود را هم دریافت کرد.

لواندوفسکی درباره برنده شدن جایزه کفش طلا هم گفت: من بابت این مسئله خیلی خوشحالم و باعث افتخار من است. این احساس و جایزه فقط برای خودم نیست و به هم تیمی هایم هم مربوط می گردد چراکه این جایزه برای آنها هم هست. این احساس من وقتی بهتر می گردد که می بینم در تاریخ باشگاه من دومین نفری هستم که این جایزه را برده ام. از طرفی من فکر می کنم که رسیدن به اوج پیروزیت سخت است اما ماندن در آن اتفاقی سخت تر محسوب می گردد.

از طرفی بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید هم در اوج آمادگی به سر می برد و یکی از شانس های دریافت توپ طلاست. تیم ملی فرانسه با درخشش مهاجم خود کریم بنزما به عنوان قهرمانی لیگ ملت های اروپا رسید. با این عنوان قهرمانی کریم بنزما تعداد عنوان های قهرمانی خود را به عدد 27 رساند و تبدیل به پرافتخارترین بازیکن فوتبال تاریخ فرانسه شد. بنزما پیش از این با رئال مادرید 19 جام، 7 عنوان با لیون و دیشب هم 1 جام با تیم ملی فرانسه گرفت و توانست به این عنوان برسد.

باشگاه رئال مادرید با تمجید از عملکرد کریم بنزما، مهاجم فرانسوی این تیم، خواستار اهدای جایزه توپ طلا به این بازیکن شد. کریم بنزما همچنان به درخشش خود و مبهوت کردن دنیای فوتبال ادامه می دهد. این مهاجم فرانسوی یکی از چهره های اصلی ملاقات فینال لیگ ملت های اروپا بود که بین اسپانیا و فرانسه برگزار گردید. در این بازی که شب گذشته برگزار گردید، اویارزابال در ابتدا پیروز شد اسپانیا را از حریف پیش بیاندازد اما این بنزما بود که با گلی تماشایی بازی را به تساوی کشاند و در نهایت هم جایزه برترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

باشگاه رئال مادرید پس از سوت خاتمه بازی با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود به این بازیکن تبریک گفته و خواستار اهدای جایزه توپ طلا به او شد. آنها ابتدا در توییتی نوشتند: تبریک به تیم اسپانیا بابت تورنمنت فوق العاده ای که پشت سر گذاشت و توانست به فینال مسابقات راه پیدا کند. تبریک به سرمربی و تمامی اعضای تیم ملی اسپانیا. باعث افتخار هستید.

آنها سپس در توییت دوم خود به نمایش درخشان مهاجم تیم شان پرداخته و نوشتند: تبریک به تیم ملی فرانسه و تمامی طرفداران فوتبال فرانسه برای قهرمانی فوق العاده ای که در لیگ ملت ها به دست آوردند و تبریک به بنزما که بازیکن درخشان ماست، توپ طلا را به او بدهید. روز آدینه لیست 30 نفره نامزدهای دریافت جایزه توپ طلا اعلام شد و نام کریم بنزما هم در این لیست به چشم می خورد. این مهاجم تیم ملی فرانسه پس از فتح لیگ ملت های اروپا یکی از گزینه های جدی دریافت این جایزه به شمار میرود. او فصل را به برترین شکل شروع نموده و در حال حاضر برترین گلزن لالیگاست و انتظار می رود که این جایزه را برای اولین بار نصیب خود کند.

او پس از خاتمه بازی برابر اسپانیا به وبلاگ قطب نما گفت: من بارها برای زدن این شوت ها تمرین نموده بودم. گاهی توپ به تیر می خورد اما من بسیار تمرین کردم تا شوت درستی به توپ بزنم. وقتی شوت زدم می دانستم که توپ وارد دروازه خواهد شد. این قهرمانی برای من بسیار مهم بود. افتخار می کنم که به تیم ملی برگشتم و قهرمانی باعث خوشحالی من است. این نتیجه کوشش های بسیار است و من حالا می توانم در کنار تیمم لذت ببرم. ما باید بلندپرواز باشیم چون بسیار قوی هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "جنگ لواندوفسکی و بنزما برای کسب توپ طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ لواندوفسکی و بنزما برای کسب توپ طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید