پاری سن ژرمن با انتقال فوق ستاره دنیا فوتبال موافقت کرد ، جدایی به شرط نپوشیدن پیراهن تیم خاص

به گزارش وبلاگ قطب نما، روزنامه مارکا اعلام نمود پاری سن ژرمن با جدایی ام باپه موافقت نموده است اما برای این منظور شرطی هم مشخص نموده است.

پاری سن ژرمن با انتقال فوق ستاره دنیا فوتبال موافقت کرد ، جدایی به شرط نپوشیدن پیراهن تیم خاص

به گزارش وبلاگ قطب نما کیلیان ام باپه در تابستان تا آستانه جدایی از پاری سن ژرمن پیش رفت. این بازیکن دوست داشت که راهی رئال مادرید گردد اما او در نهایت بعد از دخالت دولت فرانسه قراردادش را با تیم پاریسی دو ساله دیگر تمدید کرد و در تیم ماندنی شد.

ام باپه طبق اعلام روزنامه مارکا از ماندن در پاری سن ژرمن راضی نیست و احساس خیانت می نماید. مارکا نوشت: ام باپه در پی جدایی از پاری سن ژرمن است و درخواست جدای در زمستان امسال را داده است.

این روزنامه اسپانیایی اما از دو شرط باشگاه پاری سن ژرمن برای موافقت با جدایی ام باپه اطلاع داد و نوشت: سران باشگاه پاری سن ژرمن انتها با جدایی ام باپه موافقت کردند اما دو شرط دارند نخست اینکه این بازیکن به هیچ وجه نمی تواند در زمستان تیم را ترک کند و برای جدایی باید تا تابستان صبر کند و دوم اینکه او می تواند راهی هر تیمی به استثنای رئال مادرید گردد.

مارکا در ادامه گزارش خود نوشت که ام باپه همچنان رویای پوشیدن پیراهن رئال مادرید را دارد و می خواهد در صورت جدایی از پاری سن ژرمن راهی این تیم گردد.

این بازیکن تا سال 2024 با تیم پاریسی قرارداد دارد و در فصل جاری هم عملکرد نسبتا خوبی در ترکیب تیم داشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "پاری سن ژرمن با انتقال فوق ستاره دنیا فوتبال موافقت کرد ، جدایی به شرط نپوشیدن پیراهن تیم خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن با انتقال فوق ستاره دنیا فوتبال موافقت کرد ، جدایی به شرط نپوشیدن پیراهن تیم خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید