خبرنگاران فریبا: استقلال سال حساسی را پیش رو دارد

به گزارش وبلاگ قطب نما، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال سال حساسی را پیش رو دارد و امیدوارم وقتی لیگ برتر به انتها رسید آبی پوشان به مقام قهرمانی برسند.

خبرنگاران فریبا: استقلال سال حساسی را پیش رو دارد

بهتاش فریبا یکی از شاخص ترین چهره های استقلال محسوب می گردد، او سال ها به عنوان بازیکن، مربی و سرپرست در آبی پوشان تهرانی حضور داشت و نام نیکی را از خود بر جای گذاشته است.

فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ قطب نما درباره شرایط این روزهای استقلال حرف های جالبی را بر زبان آورد که متن آن در زیر از حضورتان خواهد گذشت.

محمود فکری می تواند ناجی استقلال در لیگ بیستم باشد؟

صحبت کردن در این باره زود است و باید زمان بگذرد تا بخواهیم به این پرسش پاسخ دهیم اما یک چیزی مرا به آینده امیدوار می نماید.

چه چیزی؟

اینکه محمود فکری خودش یک استقلالی اصیل است که سال ها کاپیتان این تیم بود و تجربیات فراوانی را از حضور در جمع آبی پوشان دارد و این تیم را می شناسد. ضمن اینکه افرادی در کنارش قرار گرفته اند که همگی از بزرگان استقلال محسوب می شوند و می توان ما را به آینده امیدوار کرد.

اما به طور حتم کار سختی در استقلال پیش رو دارد؟

در اینکه کار فکری سخت است هیچ شکی در آن نیست. نه تنها فکری بلکه هر مربی دیگری در لیگ برتر کار سختی دارد. همه به دنبال این هستند تا به موفقیت برسند و رقابت فشرده ای میان تیم ها خواهد بود.

همه از استقلال انتظار قهرمانی دارند؟

اگر جای محمود فکری هر مربی دیگری نیز راهنمایی استقلال را بر عهده می گرفت همین توقع از او وجود داشت. طرفداران استقلال انتظار دارند تیم محبوبشان بتواند در این فصل به چندین سال قهرمان نشدن استقلال در لیگ برتر خاتمه دهد و جام را برای آنها به ارمغان آورد.

قهرمانی در لیگ برتر برای فکری آسان نخواهد بود؟

قهرمان شدن آسان نیست، برای رسیدن به قهرمانی باید ابزار لازم را در اختیار داشت و سخت کوشش کرد. استقلال سال حساسی را پیش رو دارد امیدوارم وقتی لیگ برتر به خاتمه رسید آبی پوشان به مقام قهرمانی برسند.

خیلی ها از زیاد بودن کادر فنی استقلال انتقاد می نمایند؟

ببینید قرار نیست این مربیان همه روی نیمکت استقلال بنشینند. محمود فکری افرادی را دور خود جمع نموده است که در استقلالی بودن آنها هیچ شکی نیست و هرکدام از آنها وظایف خاص خودشان را دارند و قرار است به وی یاری نمایند. این اتفاق چیز بدی نیست و نباید به او انتقاد کرد.

بسیاری بر این باور بودند امید نمازی می تواند به محمود فکری در استقلال یاری کند اما او حاضر به قبول کردن وی نشد؟

انتخاب دستیاران از وظایف اصلی سرمربی است و او باید نفراتی را در کنارش قرار دهد که با آنها راحت است و مطمئن باشد می توانند با فراغ بال و بدون حاشیه در طول یک فصل با آنها همکاری داشته باشد. فکری ترجیح داد به جای نمازی با نفرات دیگری همکاری داشته باشد که به وی نزدیک هستند و ...

و؟

اینکه امید نمازی مربی خوبی است و من قصد بی احترامی به وی را ندارم اما چیز خاصی از او ندیدم. شاید حضور وی در استقلال حاشیه هایی را به وجود می آمد که در نهایت به این تیم لطمه وارد می کرد.

بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال سوژه ای است که حسابی طرفداران را نگران نموده است؟

این موضوع استرس زیادی را برای همه درست نموده است و امیدوارم مطالبات وینفرد شفر و سایر طلبکارانی که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال شده است، پرداخت گردد تا این نگرانی ها از بین رود.

شیخ دیاباته و علی کریمی نفراتی هستند که طرفداران استقلال دست دارند آنها در این تیم بمانند؟

این نفرات در لیگ گذشته برای استقلال مهره های تاثیرگذار بودند و توانستند نقش زیادی در موفقیت این تیم داشته باشند. آنها می توانند در راه قهرمانی در لیگ بیستم به آبی پوشان یاری نمایند و امیدوارم مدیران باشگاه قرارداد آنها را تمدید نمایند. البته در روزهای اخیر اخباری شنیده ام مبنی بر اینکه اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و حضور آنها در استقلال محتمل به نظر می رسد.

بحث میلیچ چطور، او می تواند یاری کند؟

میلیچ چپ پای کلاسیکی است و به خوبی در جناح چپ استقلال جا افتاد. به نظرم میلیچ علاقه زیادی برای ماندن در استقلال دارد و فصل آینده نیز با پیراهن آبی او را خواهیم دید.

هنوز بعضی طرفداران استقلال استراماچونی را فراموش ننموده اند؟

سرمربی استقلال محمود فکری است و باید بدانیم او باید مورد حمایت قرار بگیرد. متاسفانه با اسم استراماچونی احساسات طرفداران استقلال به بازی گرفته شد و طرفداران عزیز استقلال باید بدانند در این مقطع فعلی از کادر فنی حمایت نمایند.

نظرتان درباره قرعه کشی لیگ برتر چیست؟

اگرچه قرعه خوبی نصیب استقلال شده و این تیم با شرایط خوبی روبرو شده است اما باید در نظر داشت در لیگ برتر هیچ بازی ای آسان نیست و همه تیم ها رو در روی استقلال با انگیزه فراوان حاضر خواهند شد.

شهرآورد نیز در هفته هشتم برگزار خواهد شد.

برگزاری این مسابقه در هفته هشتم باعث خواهد شد تا دو تیم به هماهنگی و شرایط کامل رسیده و با آمادگی کامل برابر یکدیگر قرار بگیرند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فریبا: استقلال سال حساسی را پیش رو دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فریبا: استقلال سال حساسی را پیش رو دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید