فوتبال ایران سال جاری مرد سال نداشت ، سن قائدی به این ماجرا نمی خورد!

به گزارش وبلاگ قطب نما، مهاجم سابق استقلال و پاس درباره شرایط فوتبال ایران در سال گذشته صحبت کرد.

فوتبال ایران سال جاری مرد سال نداشت ، سن قائدی به این ماجرا نمی خورد!

به گزارش وبلاگ قطب نما محسن بیاتی نیا در خصوص پیشرفت فوتبال در سال 1401 گفت: در مجموع فوتبال مان رشد نداشته است. زمانی می توانیم بگوییم رشد داشته ایم که پیشرفت را ببینیم. چه استعداد جدیدی دیده ایم؟ چه نسلی پروزش داده ایم؟ تنها در باره فوتبال صحبت می کنم. حس می کنم فوتبال مان به آن میزان رشد نکرده. نه استعداد دیده ام و نه پدیده ای. ورزش حرفه ای در ایران در حال دور شدن از مسیر است. فوتبال ما روزهای خوبی نمی گذراند و امیدوارم در آینده اوضاع بهتر گردد.

وی در خصوص جام جهانی به عنوان مهم ترین رویداد برگزار شده در سال 1401 گفت: سطح جام جهانی بسیار بالا بود زیرا فوتبال جهان روز به روز مدرن تر می گردد. ما هم درگیر مشکلاتی بودیم که نمی خواهم به گذشته برگردم. نکته اینجاست اگر بتوانیم کنار کسانی که پیشرفت می نمایند رشد کنیم اتفاق خوبی افتاده. در غیر این صورت باید از آن ها یاد بگیریم و راه های صعود کردن را بفهمیم. باید ببینیم می توانیم با آن امکانات می توانیم به آن پیشرفت برسیم یا خیر. امیدوارم جام جهانی تلنگری باشد تا ما متوجه عقب افتادگی خودمان شویم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره انتخاب مرد سال مطرح کرد: راستش را بگویم؟ می توانم چند نام را به شما بگویم و ماجرا انتها یابد اما واقعیت این است که چند سال است ستاره ای به آن شکل نداشتیم. چند سال پیش قایدی چهره شد اما او پدیده نبود زیرا سنش هم میزان سن رایج بین پدیده ها نبود. بازیکن خوب زیاد داریم اما کسی که باعث گردد خود شما بگویید فلان بازیکن فراتر از انتظار بود خیر نداشتیم.

وی ادامه داد: دو بحث درباره جام ملت ها دارم. باید دقت کنیم بازی های آسیایی مهم است یا جام جهانی. در حال حاضر باید عمیق نگاه کنیم. نسل ما نسلی تمام شده است. واقعیت را نگاه کنید. خیلی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی آینده نخواهند بود. نسل آینده ما این روزها در تیم امید هستند و تیم جوانان. باید تمرینات را تعیین کنیم و اردوهای بلند مدت داشته باشیم برای جام جهانی. کره یک سال لیگش را تعطیل کرد و همه چیز برای شان درست شد. جام ملت ها شاید در شرایط فعلی خیلی اتفاق مهم نباشد. ما باید جام جهانی را در نظر بگیریم. باید سعی کنیم به جوان ها اعتماد داشته باشیم و به فکر آینده باشیم.

مهاجم اسبق استقلال درباره اینکه آیا به این تیم در سال 1401 نمره قبولی می دهد یا خیر پاسخ داد: به ابتدای سال خیر و اما انتهای سال بله. همه ما ایرادهایی داریم. مربی که از خارج به ایران می آید احتیاج به تطابق با فرهنگ دارد. اشتباهات استقلال این بود که نتوانست سرمربی را روشن کند. به مرور اما ورق برگشت. امیدوارم این روند در سال آینده ادامه داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "فوتبال ایران سال جاری مرد سال نداشت ، سن قائدی به این ماجرا نمی خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال ایران سال جاری مرد سال نداشت ، سن قائدی به این ماجرا نمی خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید