پاسخ مربی آرام فوتبال به شکایت باشگاه مطرح

به گزارش وبلاگ قطب نما، در هفته خاتمهی رقابت های لیگ دسته اول تیم های مس شهربابک و فجرسپاسی شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با رجحان یک بر صفر نارنجی ها به خاتمه رسید. بعد از این بازی باشگاه فجرسپاسی در اطلاعیه ای خبر از شکایت از وحید رضایی سرمربی مس شهربابک داد و علت این مساله را بی احترامی رضایی به اعضای فجر توصیف کرد.در این خصوص مهدی رجب زاده سرمربی فجرسپاسی نیز چند روز قبل صحبت هایی را بر زبان آورد.

پاسخ مربی آرام فوتبال به شکایت باشگاه مطرح

همین مساله سبب شد تا با وحید رضایی سرمربی آرام تیم مس شهربابک تماس بگیریم و نظرش را جویا شویم. او در مورد شکایت باشگاه فجرسپاسی از خودش به خبرنگار ما گفت: من واقعا دوست ندارم حرفی در این باره بزنم. در این فوتبال همه ما را می شناسند. هیچ وقت آدمی نبودم که به حواشی کار داشته باشم و همواره سرم به کار خودم بوده است. در این چند سال که کار کردم، فقط در مسائل فنی جسارت داشتم و سعی کردم کاری نکنم که کسی از دستم ناراحت بشود.

او ادامه داد: در هفته پایانی لیگ دسته اول ما عملکرد فنی خوبی داشتیم و توانستیم راه های نفوذ فجرسپاسی را به خوبی ببندیم. در نهایت هم نتیجه را برداشتیم و با برد از زمین خارج شدیم. کار من فنی است و توجهی به حواشی نداشته و ندارم. الان هم نمی دانم داستان شکایت از من چیست، به هر حال هرکسی مجاز است هرکاری را که دوست دارد انجام بدهد ، اما من وارد این حواشی نمی شوم.

منبع: فرارو

به "پاسخ مربی آرام فوتبال به شکایت باشگاه مطرح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مربی آرام فوتبال به شکایت باشگاه مطرح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید