خوش قدم:به اهداف خود دراستانبول رسیدیم، آسیب دیدگی علیپورجدی نیست

به گزارش وبلاگ قطب نما، سمانه خوش قدم با بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه نمود: بعد از یکسال دوری کاراته کاها و حتی داوران از مسابقات، شاهد برگزاری لیگ جهانی بودیم. مسابقاتی که به لحاظ فنی شرایط خوبی داشت، چرا که تقریباً همه مدعیان اصلی جهانی در این رقابتها شرکت داشتند و مبارزات سطح بالایی را شاهد بودیم.

خوش قدم:به اهداف خود دراستانبول رسیدیم، آسیب دیدگی علیپورجدی نیست

وی ادامه داد: با تصمیم کادر فنی اجازه ندادیم عباسعلی در این مسابقات شرکت کند تا برای حضور در رقابتهای کاراته وان لیسبون به میدان فرود. علیپور و بهمنیار هم در این رقابتها مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند و تا حدود خیلی زیادی خواسته های کادر فنی را تأمین نمایند.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان به آسیب دیدگی علیپور گفت: این کاراته کا در مرحله یک هشتم نهایی از ناحیه مچ پا آسیب دید، ولی با ارائه مبارزات در خور توجه تا فینال پیش رفت و حتی مروه کوبان از ترکیه با رنکینگ سه المپیکی را مانند گذشته به خوبی شکست داد. پس از مشورت با دکتر آبرون و دکترآبادی) هدف جلوگیری تشدید آسیب دیدگی اجازه ندادیم در فینال مبارزه کند. لیگامنت های پای علیپور دچار کشیدگی شده، ولی جدی نیست و باید استراحت کند و با تدابیر پزشکان می تواند خیلی زود به تمرینات بازگردد.

خوش قدم به مبارزات سارا بهمنیار هم اشاره نمود و گفت: سارا در مقابل نفر اول رنکینگ یک المپیکی از ترکیه مبارزه برابری انجام داد و ما هم به بخشی از خواسته هایی که در تمرینات روی آن کار نموده بودیم رسیدیم. رقیب ترکیه ای با تجربه و عنوان دار است و بهمنیار جوان و آتیه که سرعت و تکنیک بالایی دارد و شک نکنید به زودی او را شکست خواهد داد.

وی در انتها گفت:. در جریان اردوها کار فنی رقیبان خود بررسی نموده و تاکتیک های مختلفی برای پیروزی برای این حریفان را تمرین می کنیم که در رقابتهای استانبول شاهد اجرای بخشی از آنها بودیم. به هر حال بعد از بازگشت به تهران و چند روز استراحت، اردوهای آماده سازی را از پنجم فروردین ماه شروع می کنیم تا برای مسابقات لیسبون آماده شویم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خوش قدم:به اهداف خود دراستانبول رسیدیم، آسیب دیدگی علیپورجدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش قدم:به اهداف خود دراستانبول رسیدیم، آسیب دیدگی علیپورجدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید