طرز تهیه پیتزا مخصوص حرفه ای در خانه به روش سرآشپز

به گزارش وبلاگ قطب نما، همه چیز به سلیقه خودتان بستگی دارد. می توانید با ژامبون های محبوبتان یک پیتزا مخصوص آماده کنید، یا اینکه برای مهمان های گیاهخوارتان یک پیتزای مخصوص گیاهی تهیه کنید و سبزیجات رنگارنگ را روی نان پیتزا بچینید. ما امروز طرز تهیه پیتزا مخصوص را با گوشت و ژامبون به شما آموزش می دهیم، اما قرار نیست شما هم دقیقا از همین راستا بروید. برای تهیه این پیتزا هیچ چیز نمی تواند شما را محدود کند. کافی است یک نان پیتزای آماده را در سینی بگذارید، مواد دلخواهتان را همانطور که دوست دارید رویش بچینید و با پنیرهای محبوبتان پیتزا را بپوشانید؛ به همین سادگی یک پیتزای مخصوص خوشمزه خوشمزه خواهید داشت.

طرز تهیه پیتزا مخصوص حرفه ای در خانه به روش سرآشپز

مواد لازم برای تهیه پیتزا مخصوص حرفه ای در خانه به روش سرآشپز

  • گوشت چرخ نموده 200 گرم
  • فلفل دلمه ای یک عدد
  • رب گوجه فرنگی دو قاشق غذاخوری
  • سیر یک حبه
  • قارچ 200 گرم
  • پیاز یک عدد
  • ژامبون مرغ دودی سولیکو خرید آنلاین 200 گرم
  • پنیر پیتزا کاله خرید آنلاین به اندازه لازم
  • نان پیتزا پمینا دو عدد
  • برگ ریحان به اندازه لازم
  • نمک، فلفل و آویشن به اندازه لازم
  • زیتون حلقه شده به اندازه لازم

طرز تهیه پیتزا مخصوص حرفه ای در خانه به روش سرآشپز

مرحله اول

پیتزا این غذای محبوب ایتالیایی دنیایی از رنگ ها و طعم های مجذوب کننده و هیجان انگیز در خود دارد که هر شخصی را با هر رژیم غذایی شیفته خودش می نماید. از پیتزای سبزیجات گرفته تا پیتزای پپرونی و حتی پیتزای ماکارونی، شما هر وقت که اراده کنید می توانید این غذاهای خوشمزه را بهتر از نسخه رستورانی شان در خانه تهیه و نوش جان کنید. برای تهیه یک پیتزای مخصوص حرفه ای ابتدا تابه ای برداشته و داخل آن اندازهی روغن بریزید. پیاز ها را مویی خرد نموده و در تابه بریزید و تفت دهید. وقتی پیازها سبک شد سیر رنده شده را هم به آنها اضافه نموده و کمی هم بزنید، سپس گوشت چرخ نموده، پودر آویشن، نمک، فلفل و هر ادویه ای که مایل هستید را اضافه کنید.

مرحله دوم

مواد را با حرارت ملایم در تابه تفت دهید و پس از آنکه گوشت تغییر رنگ داد و سرخ شد، تابه را از روی حرارت بردارید. ژامبون مرغ دودی را مویی یا چهارگوش خرد کنید. قارچ هم بعد از این که شستید، حلقه ای خرد کنید. فلفل دلمه ای مویی و زیتون حلقه ای را هم آماده کنید.

مرحله سوم

نان پیتزا آماده پمینا یا نان پیتزایی که از قبل آماده نموده اید را روی میز کارتان قرار دهید. اندازهی رب گوجه فرنگی و روغن زیتون را با هم تفت دهید و روی سطح نان ریخته و خوب پخش کنید. سپس اندازهی پنیر روی رب ریخته و قارچ، کالباس خرد شده و مایه گوشت را روی خمیر بریزید. روی مواد را با لایه ای از پنیر بپوشانید. اندازهی فلفل دلمه ای، برگ ریحان و زیتون روی پنیر پیتزا بریزید و پیتزا را به مدت 20 دقیقه داخل فر که قبلا با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده، قرار دهید.

مرحله چهارم

دو دقیقه آخر پخت، فر را روی حالت گریل قرار دهید تا روی پنیر پیتزا طلایی رنگ گردد. پیتزا مخصوص شما آماده است. اگر دوست داشتید، خمیر پیتزا برشته تر گردد، می توانید قبل از اضافه کردن مواد، آن را حدود پنج دقیقه داخل فر قرار دهید سپس آغاز به چیدن مواد کنید. نوش جان!

منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه پیتزا مخصوص حرفه ای در خانه به روش سرآشپز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه پیتزا مخصوص حرفه ای در خانه به روش سرآشپز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید