عکس ، ساعت 36 میلیارد تومانی ، باریک ترین در دنیا

به گزارش وبلاگ قطب نما، برند لوکس ایتالیایی Bulgari باردیگر رکورد نازک ترین ساعت مکانیکی دنیا را شکست. ضخامت ساعت نو Octo Finissimo Ultra COSC به 1.7 میلی متر می رسد که تقریباً به میزان ضخامت یک رشته اسپاگتی است.

عکس ، ساعت 36 میلیارد تومانی ، باریک ترین در دنیا

به گزارش وبلاگ قطب نما ، بولگاری مدت ها رکورد نازک ترین ساعت دنیا را دراختیار داشت؛ اما پس از عرضه ساعت 1.75 میلی متری RM UP-01 فراری در سال 2022، این رکورد را وگذار کرد.

ساعت تازه بولگاری از قاب 40 میلی متری بهینه شده بهره می برد که نازک تر از یک سکه است. بولگاری به نوعی توانسته است تمام 170 جزء ساعت را در این قاب جای دهد.

برند ایتالیایی از کاربید تنگستن برای صفحه اصلی ساعت (بخشی از ساعت که به عنوان پایه برای تمام قطعات متحرک عمل می نماید) همراه با تیتانیوم برای بند و قاب استفاده می نماید.

برخلاف ساعت های رکورددار قبلی بولگاری، Octo Finissimo Ultra از گواهی COSC بهره می برد که نشان می دهد آزمایش های گسترده ای را پشت سر گذاشته است تا از نمایش زمان دقیق اطمینان حاصل گردد.

ساعت تازه بولگاری نوعی داده ماتریسی دارد که در پشت دستگاه حک شده است. به گفته آنتوان پین، مدیرعامل بولگاری، تجربه ای دیجیتالی از ساعت ارائه می دهد. این کد دسترسی به تمام اطلاعات مربوط به محصول ازجمله گارانتی و راهنمای کاربر را امکان پذیر می نماید.

Octo Finissimo Ultra COSC تنها به تعداد 20 دستگاه ساخته می گردد که هرکدام یک قاب دارد که به طور اتوماتیک ساعت را تنظیم می نماید. این محصول برچسب قیمت 590 هزار دلار (حدود 36 میلیارد تومان) دارد.

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، ساعت 36 میلیارد تومانی ، باریک ترین در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، ساعت 36 میلیارد تومانی ، باریک ترین در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید