غول بازی سازی و غول خودرو سازی جهان محصول مشترک می دهند!

به گزارش وبلاگ قطب نما، موکسو نوشت: قرار است در آپدیت 19.2 بازی PUBG شاهد اضافه شدن ماشین McLaren GT به این بازی باشیم.

غول بازی سازی و غول خودرو سازی جهان محصول مشترک می دهند!

این آپدیت علاوه بر اسکین های ماشین، موارد دیگری را نیز به پابجی اضافه خواهد نمود که شامل سیستم آب وهوایی تازه در دِستون و وسایل نقلیه است. بازیکنان پلتفرم PC از تاریخ 16 شهریور تا 11 آبان (7 سپتامبر تا 2 نوامبر) به اسکین های McLaren GT دسترسی دارند؛ درحالی که بازیکنان کنسولی 24 شهریور تا 19 آبان (15 سپتامبر تا 10 نوامبر) به این محتوا دسترسی خواهند داشت.

برای جشن گرفتن همکاری بین پابجی و مک لارن، بازیکنان می توانند به McLaren GT Standard-Onyx Black دست پیدا نمایند که شامل یک اسکین وسیله نقلیه، لباس، ابزار و Emote از مخازن غارت (Loot Cache) مک لارن است. می توان ازطریق رابط کاربری تازه وسایل نقلیه این اسکین ها را اعمال کرد. وقتی توکن مک لارن مصرف گردد، می توان در کارگاه اسکین ماشین به موارد زیر دسترسی داشت:

  • McLaren GT Standard - Silica White
  • McLaren GT Elite - Volcano Yellow

بعلاوه چرخ ها، رنگ و قاب لنت ترمز ماشین مک لارن را می توان شخصی سازی کرد. هر گیمر که اسکین مک لارن را خریداری کند، می تواند کانتینر ماشین ویژه ای را باز کند که شامل یک ماشین قابل رانندگی مک لارن در لابی پیش ازبازی است. به محض آغاز بازی، وسیله نقلیه و کانتینر از بازی حذف خواهند شد.

کامیون غذای Not-So-Friendly Neighborhood هم ماشین قابل بازی تازهی در دِستون است. این ماشین می تواند چهار نفر را در خود جا دهد و یک پنجره عمودی بزرگ در یک سمت دارد. بعلاوه سیستم آب وهوای تازهی به دستون خواهد آمد که رعدوبرق و آب وهوا را واقعی تر خواهد نمود. این آپدیت انیمیشن های تازهی هم خواهد داشت تا بازی نرم تر اجرا گردد. درنهایت بازیکنان می توانند از Heavy Stock استفاده نمایند که ریکویل کمتری دارد، اما زمان ADS را کمتر خواهد نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "غول بازی سازی و غول خودرو سازی جهان محصول مشترک می دهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول بازی سازی و غول خودرو سازی جهان محصول مشترک می دهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید