فروش بازی Palworld در کمتر از 4 روز از 6 میلیون نسخه عبور کرد

به گزارش وبلاگ قطب نما، اگر شما از طرفداران سبک بقا و جهان باز باشید، با بازی پل ورلد (Palworld) آشنایی دارید. این بازی از زمان معرفی توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و دلیل این محبوبیت هم شباهت این بازی به عناوینی مثل پوکمون (Pokemon) است. بازی پل ورلد در حال حاضر در حالت دسترسی اولیه (Early Access) وجود دارد و نسخه کامل بازی هنوز عرضه نشده است.

فروش بازی Palworld در کمتر از 4 روز از 6 میلیون نسخه عبور کرد

نکته جالب اینجاست که در همین نسخه دسترسی اولیه هم بازی موفقیت بسیار خوبی کسب کرده و توانسته بیش از 6 میلیون نسخه فروش داشته باشد. این رقم چیزی نیست که در جهانی گیمینگ به راحتی بدست بیاید و برخی عناوین پس از 1 سال هم به این رقم نمی رسند. در نتیجه شرکت سازنده بازی پل ورلد استراتژی بسیار خوبی داشته و توانسته افراد زیادی را به بازی خود جذب بکند.

در کنار این میزان فروش، بازی پل ورلد توانست از مرز 1.7 میلیون نفر بازیکن همزمان عبور کند. این رقم نیز بسیار زیاد است و در نتیجه استقبال بسیار خوبی از بازی پل ورلد در جهانی گیمینگ شده است. در کل طراحی بازی به شکلی است که برای گیمرها و مخصوصاً طرفداران نینتندو مجذوب کننده بوده و افرادی که کنسول های نینتندو ندارند به سمت این بازی جذب خواهند شد.

بازی پل ورلد، 4 روز پیش برای کنسول های ایکس باکس وان، سری اس و ایکس در کنار کامپیوتر عرضه شد. این بازی توانست در تنها 8 ساعت یک میلیون نسخه فروش داشته باشد و در کمتر از 24 ساعت این میزان فروش از مرز 2 میلیون نسخه گذشت. نکته جالب اینجاست که فروش این بازی در کمتر از 3 روز از مرز 5 میلیون نسخه عبور کرد و این میزان فروش برای یک بازی بسیار عجیب است. البته نکته لازم به ذکر اینجاست که این بازی از روز اول در سرویس گیم پس هم حضور داشت و در نتیجه این موضوع هم در میزان فروش آن بی تأثیر نیست.

بازی پل ورلد یک بازی جهان باز بوده که در سبک بقا است. به این معنا که شما با تجربه ای مشابه با عناوینی مثل Valheim روبرو هستید. با این تفاوت که این بازی جهانی بسیار جالبی دارد. در پل ورلد موجوداتی به نام پَل (Pal) وجود دارد که ظاهر بسیار جالبی داشته که کاربران را به سمت خود جلب می کنند. حتی برخی افراد ظاهر این پل ها را به موجودات جهانی پوکمون تشبیه کرده اند.

مانند بیشتر عناوین سبک بقا شما بدون هیچ ابزاری بازی را آغاز کرده و باید تلاش کنید در آن پیشرفت کنید و پَل های مختلف را با خود همراه کنید. هر پَل یک قابلیت خاص داشته و در کارهای مختلف به شما کمک خواهد کرد. پیشرفت در بازی نیز با ساختن موارد مختلف و استفاده از پَل ها میسر خواهد بود که در کل تجربه بسیار جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

همانطور که گفتیم بازی پل ورلد در حالت دسترسی اولیه است. در نتیجه شرکت سازنده به طور دائم در حال بهبود آن بوده و در تلاش است تا یک تجربه بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار بدهد. نکته مهم اینجاست که با توجه به جامعه بسیار گسترده ای که این بازی در حال حاضر بدست آورده است، در زمان عرضه بازی اصلی ما با یک تجربه بسیار کامل و خوب روبرو خواهیم بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش بازی Palworld در کمتر از 4 روز از 6 میلیون نسخه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بازی Palworld در کمتر از 4 روز از 6 میلیون نسخه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید