رویداد تازه ایکس باکس برای هفته آینده معرفی گشت؛ اولین نمایش بازی ایندیانا جونز

به گزارش وبلاگ قطب نما، در اوایل سال 2024 میلادی هستیم و رویدادهای مختلفی در آن برگزار خواهد شد. از رویداد مهم CES در دنیای تکنولوژی گرفته تا رویدادهای مختلف شرکت های دیگر همگی در اوایل سال برگزار شده تا برنامه های شرکت های بزرگ را در سال جاری معرفی کنند. حال نوبت به مایکروسافت رسیده است.

رویداد تازه ایکس باکس برای هفته آینده معرفی گشت؛ اولین نمایش بازی ایندیانا جونز

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در هفته آینده یک رویداد برای بخش گیمینگ خود یعنی ایکس باکس برگزار کند. نام این رویداد Xbox Develper Direct بوده و در آن ما شاهد چندین عنوان مختلف خواهیم بود. این رویداد همیشه برای کاربران ایکس باکس اهمیت داشته و این دفعه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

طبق شایعاتی که منتشر شده مایکروسافت قصد دارد تا اولین ویدئوی رسمی از بازی ایندیانا جونز (Indiana Jones) و محتوای بیشتر از بازی Avowed را به طرفداران ارائه دهد. همینطور اینکه قرار است شاهد ویدئوی تازهی از بازی هلبلید 2 (Hellblade 2) باشیم که در این مدت سر و صدای بسیار زیادی به پا کرده است.

این رویداد در تاریخ 28 دی ماه (18 ژانویه) برگزار خواهد شد. همینطور اینکه در آن شرکت های بزرگ سازنده بازی مثل Machine Games حضور خواهند داشت و بیش از 10 دقیقه در مورد برنامه های خود برای آینده صحبت خواهند کرد. قرار است یک تریلر تازه از بازی آخر این شرکت یعنی بازی ایندیانا جونز نشان داده شود.

طبق چیزی که گفته شده تریلر تازه بازی ایندیانا جونز اطلاعات زیادی از آن در اختیار کاربران قرار خواهد داد. برای مثال اینکه بازی در چه زمانی جریان دارد یا اینکه شما در نقش چه کرکتری بازی خواهید کرد همگی در این تریلر وجود خواهند داشت. همینطور اینکه جزئیات گیم پلی بازی هم تا حدی منتشر خواهد شد.

بازی ایندیانا جونز در سال 2021 میلادی معرفی شد. در همان زمان شرکت سازنده اظهار داشت که این بازی در مراحل اولیه ساخت قرار گرفته است و با عرضه فاصله زیادی دارد. در نتیجه بتسدا و شرکت Machine Games در این مدت بازی را به شرایط خوب و معرفی رساندند. همینطور اینکه این بازی قرار است به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت و کامپیوتر عرضه شود.

در کنار ایندیانا جونز قرار است از گیم پلی بازی Avowed نیز رونمایی شود. این بازی از طریق شرکت آبسیدین ساخته شده که سابقه بسیار خوبی در دنیای گیمینگ دارد. همینطور اینکه در رویداد بعدی مایکروسافت یک تریلر تازه از بازی آرا: تاریخ ناگفته (Ara: History Untold) منتشر خواهد شد که این بازی نیز از طریق سازندگان عنوان محبوب تمدن 5 (Civilization V) ساخته شده است. در انتها هم یک تریلر تازه از بازی هلبلید 2 عرضه خواهد شد و امیدواریم که در این تریلر تاریخ دقیق عرضه این بازی اعلام شود.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "رویداد تازه ایکس باکس برای هفته آینده معرفی گشت؛ اولین نمایش بازی ایندیانا جونز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد تازه ایکس باکس برای هفته آینده معرفی گشت؛ اولین نمایش بازی ایندیانا جونز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید