قیمت شاهین اتوماتیک و دیگر خودرو های تازه سایپا

به گزارش وبلاگ قطب نما، با گذشت سه ماه از برگزاری مرحله دوم سامانه یکپارچه، اکنون قیمت محصولات تازه سایپا اعلام شده است. این نرخ ها شامل قیمت شاهین اتوماتیک، سایپا اطلس و دیگر محصولات تازه سایپا هستند. خودرو های یادشده در جریان مرحله دوم یکپارچه به مشتریان عرضه شده بودند، اما قیمت آن ها تا به امروز معین نشده بود. این خودرو ها شامل شاهین اتوماتیک، اطلس و تیپ های تازه کوییک هستند.

قیمت شاهین اتوماتیک و دیگر خودرو های تازه سایپا

همان گونه که رسانه ها حدس زده بودند، قیمت شاهین اتوماتیک حدود 100 میلیون تومان از شاهین دنده ای گران تر معین شده است. اطلس نیز به عنوان نسخه بهینه شده کوییک، حدود 70 میلیون تومان گران تر از کوییک S قیمت گذاری شده. قیمت اطلس با کوییک GXR که نسخه نو و بهینه شده کوییک به شمار میرود، تفاوت چندانی ندارد. ازاین رو، تنها تفاوت های ظاهری تصمیم نهایی خریدار را معین خواهند کرد.

از بین خودرو های نو سایپا که قیمت آن ها به تازگی اعلام شده است، ساینا GX ارزش خرید قابل توجهی دارد. این خودرو از نسخه بهینه موتور M15 بهره می برد که توان و گشتاور بیشتری فراوری می نماید. بااین حال، اختلاف قیمت آن نسبت به ساینا S چشمگیر نیست. ازاین رو، انتظار داریم ساینا GX به انتخاب نخست بسیاری از مشتریان در آینده نزدیک تبدیل گردد. ساینا S تیپ DA در همین فهرست قیمت حضور دارد که بهای آن با ساینا GX، حدود 10 میلیون تومان تفاوت را نشان می دهد.

جدول قیمت شاهین اتوماتیک و دیگر خودرو های نو سایپا:

سایپا در جریان مرحله دوم سامانه یکپارچه، موعد تحویل بیشتر خودروهایش را به نیمه دوم سال 1402 و سال 1403 موکول کرد. ازاین رو، بایستی طی ماه های آینده منتظر ارائه شرایط پیش فروش سایپا برای متقاضیان سامانه یکپارچه باشیم. اعلام قیمت محصولات نو سایپا با اعلام نرخ نو خودرو های داخلی همراه بوده است.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرارو

به "قیمت شاهین اتوماتیک و دیگر خودرو های تازه سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت شاهین اتوماتیک و دیگر خودرو های تازه سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید