کریمی: اوضاع را خودمان برای خودمان خطرناک کردیم، مردم مشهد به پیراهن ابومسلم عرق دارند

به گزارش وبلاگ قطب نما، امیرحسین کریمی هافبک تیم فوتبال پدیده با اشاره به شباهت پیراهن های تازه این تیم به ابومسلم مشهد گفت: مردم به این پیراهن عرق دارند.

کریمی: اوضاع را خودمان برای خودمان خطرناک کردیم، مردم مشهد به پیراهن ابومسلم عرق دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ قطب نما، امیرحسین کریمی هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا گفت: دو گل در نیمه اول زدیم و با اینکه آنها فشار آوردند، اما توانستیم پیروزی را حفظ کنیم. حالا یک گل خوردیم، اما یک گل دیگر را حفظ کردیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

وی در خصوص اینکه مهرداد عبدی ضربه سری زد که گویا با دست او برخورد داشت، گفت: آن صحنه توپ برخوردی با من نداشت و من اصلاً در آن صحنه نبودم.

هافبک تیم فوتبال پدیده با اشاره به طرح تازه لباس های این تیم و یادآوری لباس تیم ابومسلم، توضیح داد: ابومسلم می گویند و تازهاً میلان هم گفته اند. طرح بدی نیست و مردم مشهد به این پیراهن عرق دارند و ما هم برای آن بازی می کنیم.

کریمی درباره شرایط اقتصادی پدیده هم گفت: اوضاع اقتصادی بد نیست. مسئولان استانی از جمله آقای اصولی با ما صحبت کردند و در رختکن قول هایی دادند که ان شاءالله عملی گردد تا اوضاع و احوال مان بهتر گردد.

وی بعلاوه در خصوص نام این باشگاه که بعضی پدیده و بعضی شهر خودرو می گویند، گفت: به خدا خودمان هم نمی دانیم، اما آن چیزی که الان هستیم، پدیده است.

هافبک تیم فوتبال پدیده راجع به اینکه امکان مساوی شدن بازی هم بود و شرایط برای این تیم خطرناک شد، توضیح داد: اوضاع را خودمان برای خودمان خطرناک کردیم. کل تیم اشتباه بچه گانه انجام دادیم و مجبور شدیم بیشتر بدویم که اوضاع برای مان خطرناک شد. صد درصد امکان مساوی شدن بازی هم بود. در فوتبال هر چیزی امکان دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کریمی: اوضاع را خودمان برای خودمان خطرناک کردیم، مردم مشهد به پیراهن ابومسلم عرق دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: اوضاع را خودمان برای خودمان خطرناک کردیم، مردم مشهد به پیراهن ابومسلم عرق دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید