آنتونیو کونته از اینتر جدا شد

به گزارش وبلاگ قطب نما، باشگاه اینتر به شکل رسمی خبر از جدایی آنتونیو کونته داد.

آنتونیو کونته از اینتر جدا شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ قطب نما، آنتونیو کونته که در فصل اول حضور خود در اینتر با این تیم به مقام دوم سری آ دست یافته بود و از طرف دیگر پیروز شد نراتزوری را به فینال لیگ اروپا برساند، در این فصل تیمش نمایش های مقتدرانه ای از خود ارائه داد و در فاصله چند هفته مانده به سرانجام رقابت ها اسکودتو را از آن خود کرد؛ موضوعی که باعث شد بعد از نزدیک به یک دهه به انتظار طرفداران نراتزوری برای قهرمانی سری آ سرانجام داده گردد.

پیش بینی می شد سرمربی ایتالیایی به کار خود در اینتر ادامه دهد و با این تیم برای حضور قدرتمند در همه تورنومنت های فصل آینده آماده گردد اما در هفته های گذشته شایعات پیرامون علاقه کونته برای جدایی از نراتزوری به اوج خود رسید.

در واقع گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن بود که کونته از سیاست های باشگاه که میخواهد برای فرار از مسائل اقتصادی ستاره های اصلی اینتر را به فروش برساند راضی نیست . از طرف دیگر گفته شد که درخواست سران اینتر مبنی بر کاهش حقوق بازیکنان نیز به مذاق کونته خوش نیامده است و همه اینها باعث شده که او خواستار جدایی گردد.

در ساعات گذشته بحث جدایی آنتونیو کنته از اینتر به اوج خود رسید و به همین دلیل دقایقب پیش این باشگاه به شکل رسمی قطع همکاری خود با این سرمربی ایتالیایی و پیروز را اعلام نمود.

در بخشی از بیانیه باشگاه اینتر در این زمینه آمده است: باشگاه اینتر رسما اعلام می نماید که برای سرانجام همکاری دو طرفه با آنتونیو کنته به توافق رسیده است. این باشگاه همیشه قدردان زحمات او خواهد ماند و نام وی در تاریخ اینتر جاودانه خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است بر اساس ادعای بعضی رسانه های ایتالیایی باشگاه اینتر بابت این فسخ قرارداد باید چیزی حدود هفت میلیون یورو به آنتونیو کونته بپردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آنتونیو کونته از اینتر جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنتونیو کونته از اینتر جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید