خط و نشان رقیب ایرانی الهلال ، شهر خسته آماده ماجراجویی!

به گزارش وبلاگ قطب نما، بین نخستین روزهای دی ماه1401 و نخستین روزهای شهریورماه1402، نساجی هرگز برنده یک مسابقه لیگ فزونی نشده بود.

خط و نشان رقیب ایرانی الهلال ، شهر خسته آماده ماجراجویی!

به گزارش وبلاگ قطب نما آنلاین، پیروزی نساجی در خانه، حسی بود که طرفداران باشگاه، دیگر تقریبا آن را از یاد برده بودند. ناکامی های متوالی این تیم در وطنی اما سرانجام به نقطه سرانجام رسید. تیمی که در آخرین تقابلش با نفت آبادان 4 گل از این تیم خورده بود، این بار در هفته چهارم لیگ با زدن 3 گل از حریفش انتقام گرفت.

این نخستین برد نساجی در فصل نو و نخستین پیروزی مهدی رحمتی به عنوان سرمربی باشگاه بود. تیم شمالی بعد از این برد، باید خودش را برای نخستین حضور تاریخ در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. طرفداران نساجی با وجود خارج شدن تیمشان از استادیوم وطنی برای لیگ قهرمانان، آماده اند تا از همه لحظات این ماجراجویی مجذوب کننده لذت ببرند؛ هرچند که به نظر می رسد سرمربی تیم امیدواری چندانی به تیمش ندارد!

سرانجام یک حسرت طولانی

بین نخستین روزهای دی ماه1401 و نخستین روزهای شهریورماه1402، نساجی هرگز برنده یک مسابقه لیگ فزونی نشده بود. وقتی آخرین پیروزی لیگ فزونی این تیم در وطنی روبه روی تراکتور به دست آمد، حمید مطهری روی نیمکت این تیم دیده می شد؛ چهره ای که به خاطر نتایج بد تیم، کنار رفت تا راهنمایی باشگاه به کارلوس هرناندس سپرده گردد.

این مربی در 16 مسابقه متوالی در لیگ برتر، حتی یک برد هم به دست نیاورد. پس از ورود مهدی رحمتی، تعداد هفته های بدون برد نساجی در لیگ برتر به 19 رسید اما آنها قبل از رسیدن این عدد به 20، بالاخره یک برد مجذوب کننده را مقابل تماشاگران خودی جشن گرفتند. نساجی بعد از 8 ماه، بالاخره طعم پیروزی در لیگ برتر را چشید و این لحظه بسیار مهمی برای پروژه مهدی رحمتی در این باشگاه محسوب می شد.

منتظر نتیجه نباشید!

تیم نساجی را تحت فشار نگذارید و توقع بیش از مقدار از این تیم نداشته باشید. این جمله ای نیست که انتظار شنیدنش را از مربی برنده یک نبرد پرگل در لیگ برتر داشته باشیم. البته که کار نساجی در آسیا سخت خواهد بود اما مهدی رحمتی باید جاه طلبی بیشتری از خودش نشان بدهد و انگیزه بازیکنان تیمش را به اوج برساند؛ نه اینکه با جملاتی شبیه به این، اعتمادبه نفس آنها را از بین ببرد. شاید الهلال رقیب بسیار سختی برای این تیم باشد اما 2هم گروهی دیگر نساجی در آسیا، به هیچ وجه تیم های شکست ناپذیری به حساب نمی آیند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خط و نشان رقیب ایرانی الهلال ، شهر خسته آماده ماجراجویی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان رقیب ایرانی الهلال ، شهر خسته آماده ماجراجویی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید